tirsdag 29. mars 2011

Awards

Forrige uke fikk jeg to awarder fra to søte damer. Den første awarden fikk jeg av Monica bak bloggen Tyrifryd. Monica har en utrolig fin og inspirerende blogg som jeg har anbefalt her opptil flere ganger! ;) Hun er utrolig kreativ og lager de fineste skiltene som du kan kjøpe både på nettbutikken hennes på Epla og på bloggshopen hennes Tyriloftet. Bloggen hennes er en av de øverste favorittene mine, så setter stor pris på award fra deg! ♥ 

Dette skrev Monica om Frøken H:

Aina har en superkoselig og gjennomført blogg, og viser alltid flotte bilder fra sitt herlige hjem! (det ble mange superlativer i en og samme setning...;P) Hun er en kløpper på strengearbeid eller tatersløyd som det også kalles. Jeg har fulgt bloggen hennes i ett års tid nå. Jeg blir alltid glad når det kommer et nytt innlegg, og jeg går helst ikke glipp av ett eneste ett! :) 


Tusen takk for så fine ord, Monica! Veldig koselig! ♥ Da er det min tur til å sende den videre til 3 bloggere jeg liker utrolig godt. 


Marny Alice sin blogg har jeg fulgt helt siden jeg ble en del av blogglandia selv. Hun har et utrolig nydelig hjem, og en stil helt etter min smak! :) Her det masse kreativitet å finne, og mange fine før/etter prosjekter. Nå er det bryllupsforbredelser på gang, så håper vi får ta del i dem etterhvert! ;) Gleder meg til å følge deg videre! 


Beate sin blogg har jeg også fulgt ganske så lenge. Her bugner det av kreative og fine tips, fra små søte merkelapper til nydelige puter og lamper med søt skrift. Herlig! :) Ellers samler hun på utrolig fine gamle møbler og ting, som gjør at hun har en fin stil blandet av gammelt og nytt. Akkurat slik jeg liker! ;) 


Vibeke, bak bloggen Mammas Hus, er utdannet innen interiør og jobber med det. Og det synes for å si det sånn! :) Hun har et nydelig hjem hvor det er masse inspirasjon å hente! :) Og ikke nok med det; hver onsdag viser hun frem andres omgjøringer i Oppussings-Onsdag. Her kan alle komme med bidrag, både store og små prosjekter. Herlig inspirasjon! ♥

Håper dere tar imot awarden, men det er selvsagt ingen tvang å sende den videre! :)

Den andre awarden fikk jeg av Iselin bak bloggen Heime hos oss. Iselin har en fin hverdagsblogg som er verdt et besøk. Der finner du også mye om interiør og bryllupsforbredelser. :) Er ikke lenge siden jeg fant frem til denne bloggen, så gleder meg til å følge den videre. 


Denne awarden skal jeg sende videre til 8 inspirerende blogger som bare helt enkelt fortjener den: 


Det er utrolig mange fine blogger å velge mellom når man skal gi slike awarder videre, følger så mange fine blogger. Men denne gangen var det disse valget falt på! :) Håper dere har hatt en fin start på den nye uka! 
post signature

4 kommentarer:

  1. Alltid hyggelig med awarder, og det er velfortjent! :)
    Du har en skjønn blogg, og jeg følger med bloggen din og dine innlegg!:)

    Ha en nydelig vårdag!

    Klem Ida

    SvarSlett
  2. Åhhh så søt du er!!!! Tusen takk!
    Stor klem fra Hege

    SvarSlett
  3. Hei hopp!

    Tusen takk for koselig award, har fått den før også men alltid koselig å bli satt pris på!

    Jeg liker bloggen din kjempegodt og velfortjent å få en slik award!;)

    Klem klem♥

    SvarSlett
  4. Award til meg?!?
    Tusen tusen takk
    Det varmer!!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...