fredag 10. juni 2011

Vinnerlykke x 3

Jippi, jeg har vunnet på hele 3 fine giveawayer her i blogglandia i det siste! Og de siste dagene har det dukket opp pakker i posten, og det er utrolig koselig. :) Tenkte jeg skulle vise dere hva jeg har vunnet her, og samtidig takke for de fine premiene.

1) Jeg vant en giveaway med hemmelig gave hos Linda med den fine bloggen Heimekjær. En spennende pakke dukket opp i postkassen, og dette lå i den...:)


Et nydelig skilt, et søtt hjerte, lavendel håndkrem og lavendelsåpe. 


Det nydelige skiltet og hjertet fikk plass i hylla i gangen, og passet kjempe fint her synes jeg! :) Såpa og håndkremen står i hylla på badet. Tusen takk for kjempe fin gave, Linda! ♥

Jeg har forresten byttet ut knottene på skuffene i hylla, og ble mye mer fornøyd med den nå! Bort med kjedelige enkle hvitmalte treknotter...;) 


2) Hos Marya`s Verden vant jeg en nydelig lilla heklet pose med påsydd blomst. Tusen takk! ♥ Jeg fant ut at den passet perfekt til mobilen min. Et nydelig stykke håndverk er det! Marya har loddet ut flere slike fine hekla poser i det siste vet jeg, så ta en titt innom bloggen hennes så kanskje du er like heldig som meg....;)


3) Sist men ikke minst vant jeg en "gi bort for familieglede" hos Brit`s små puslerier. En perfekt gave til hele familien, med den søteste boken jeg har lest, ei lita kaninjente og kaninsjokolade.

♥ "Jeg er glad i deg helt opp til månen - OG TILBAKE!" ♥

Boken er lest flere gangen allerede, så den ble populær! :) Og sjokoladen skal vi kose oss med i helga!  Tusen takk, Brit! ♥


Her har det regnet og tordnet om hverandre hele uka, og dermed ble nettet borte tidlig i uka. Telenor har visst nok å gjøre om dagen, så får bare ha litt tålmodighet! ;) Heldigvis fikk vi ordna slik at vi får koblet pc`n opp mot det mobile nettverket imens, så abstinensene for den ufrivillige bloggestoppen fikk roet seg til slutt... Hehe! 

Ønsker dere en fin pinsehelg! ♥

post signature

6 kommentarer:

  1. Hvilken vinnerlykke! Tenk å vinne tre forskjellige steder på en gang da. Moro! Og alle premiene var jo også veldig fine. Ikke noe tull man ikke kommer til å bruke, liksom.

    SvarSlett
  2. Gratulerer x 3.
    Jeg ønsker deg en nydelig pinsehelg.
    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  3. Så heldige du er!!
    Skjønne gaver du har fått!

    Fortsatt god pinsehelg!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. Må si du har hvert veldig heldig! :) Og kjempe fine gaver :) Nyt lørdagen :):):)

    SvarSlett
  5. sååå bra den falt i smak;) den passet jo veldig godt i gangen din da;)

    ha en herlig uke!!

    klem fra lInda;)

    SvarSlett
  6. Hei:)

    Det skiltet kom jeg over idag.. Men! Hvor har du kjøpt de fjærvingene som du har satt over/siden av det? var utrolig fint:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...