fredag 6. januar 2012

Bloggåret 2011

 Vi er visst allerede godt i gang med januar 2012, men her kommer nå allikevel et lite tilbakeblikk på bloggåret 2011. Tror jeg lar bildene tale for seg jeg, så det blir litt av et bilderas dette her! ;) 

(Om du klikker på bildecollagene kommer du til innlegg for den aktuelle måneden!:)










Takk for følge i året som gikk! Og til tross for en laber slutt for bloggåret 2011, håper jeg dere er klare for å følge meg videre i 2012!? :)

Jeg håper dere har hatt en fin start på det nye året, og ønsker dere videre et riktig godt nyttår! ♥

post signature

9 kommentarer:

  1. Kjempekoselig innlegg. Masse flotte bilder som virkelig gav meg inspirasjon. Takk. Klem:)

    SvarSlett
  2. Jeg er veldig klar for å følge deg videre :D
    Ha en fin helg.
    Klem

    SvarSlett
  3. Ååå, som jeg elsker bildene dine ♥
    Og kjøkkenet deres... sukk...:)
    Gleder meg masse til og følge deg også i 2012!
    Takker for masse herlig inspirasjon i 2011!!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Utrolig fin kavalkade!! Du har det så FINT!!
    Klem♥

    SvarSlett
  5. Masse fine bilder. et godt nyttår til deg og så ses vi videre i 2012

    SvarSlett
  6. Så utruleg flotte bilder!
    Så mykje herleg inspirasjon ♥

    Ynskjer å takke deg for slike fine ord :)

    Godt nytt år!

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  7. Godt Nytt År, Aina!!!
    Jeg må si jeg har savna deg! Håper å få masse inspirasjon fra deg i 2012:)
    Hvor har du fått tak i dissa eple/meieri/bryggeri kassene dine?

    Klemmer fra sosionom-Monica

    SvarSlett
  8. Oj så fina bilder!!!! Kul att hitta hit, kommer gärna tillbaks!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...