tirsdag 24. mai 2011

Soverommet vårt...


Tror det ikke er blitt vist noen bilder fra soverommet vårt tidligere... Foruten det lille glimtet i går! ;) Og det er vel en grunn til det... Uansett om vi tilbringer utrolig mye tid innpå her, så har jeg lett for å nedprioritere dette rommet. Er jo ikke så mange utenom oss som ser det! ;) 


Men nå har jeg fått en liten giv over meg, så nå skal det ordnes, pyntes og forandres litt! :) Fått pyntet litt mer på hylla vi har rett over senga. Litt lilla detaljer! ;) Metallkjedet med klips og metallsjablonene med bokstaver ble kjøpt når jeg var på idylliske Skafferiet. 



Lampa vi har på soverommet er fra Skeidar og vi har like lamper til nattbordene. Nattbordene derimot skal vi bytte ut, så snart jeg finner det jeg leter etter! Veit hvordan jeg vil ha det, selv om det tar tid å få slik! ;) 


Så da blir det litt flere bilder fra soverommet vårt etterhvert som det blir litt forandringer her inne... Har dere noen gode tips eller linker til soverom-inspirasjon, så kom med dem! ;) 

Ha en fortsatt fin kveld! ♥
post signature

11 kommentarer:

  1. kjempekoselig soverom :) Gleder meg til å se resten ♥

    Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. Så nydelig soverom:) Elsket klipsene med metallsjablonger!

    klem Jennifer

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder fra ditt soverom :)
    Kjenner meg litt igjen i at det er et rom som er litt nedprioritert...
    Skal gjøre noe med det på sensommeren. ;)
    ( jeg har litt problemer med å logge meg på google, derfor anonym )Hilsen
    mammsenshus.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Så fint soverom, gleder meg t å se mer!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  5. Å så fint dere har det på soverommet!:)
    NYDELIG romantisk stemning :)

    Ha en fin Onsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  6. Så fint det ser ut på soverommet deres;)
    Pyntene og lysene på hyllen var lekkert ♥
    Og den lenken var kjempefiiin;))
    Blir spennende og se mer;)

    Ha en fin dag!

    Klem line

    SvarSlett
  7. åå, nydelig soveromsbilder! Gleder meg til å se resten. Ha en flott kveld.
    Stor klem

    SvarSlett
  8. nydelig. fikk inspirasjon til vårt soverom.
    Klem

    SvarSlett
  9. Kjempefint rett og slett :) Nydelig lampe!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  10. Så kjempe fint !!:) Vi har samme taklampe og nattbordlamper og :) Bare i kvitt.. Syns de er fantastisk fine !!:)

    SvarSlett
  11. deilig soverom..:) PSSST!!! i dag for giveawayen i posten til deg...*flaut* skal aldri mer ha give away...hehe! men ka kan man si..bedre sent enn aldri??burde vikrelig stappet den dobbelt opp med gaver så lenge som du har ventet..::/

    klem fra linda som har vært i dvale nesten to mnd..:/

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...