mandag 28. mai 2012

Follow me

Her på Østlandet nyter vi finværet til det fulle om dagen. Herlig! :) Og det har visst resultert i noen veeeldig stille dager her på bloggen, men jeg kommer sterkere tilbake. ;) 


Iløpet av helga har vi lagd oss nye utemøbler på budsjett! 
-den nye kosekroken på terrassen er snart ferdig! ;) 

Bildet er tatt med den fantastiske appen Instagram, som er en gratis bildeapp der du kan følge andre og dele inspirasjon i form av bilder. Siden mobilen stort sett er med overalt er det veldig enkelt og morsomt å fange små øyeblikk i løpet av dagen. Jeg er hekta! ;)

Har du Instagram, så følg meg gjerne ved å søke opp frknh! :) 

Nyt dagen! 
post signature


5 kommentarer:

  1. Ja, det er rolige dager her på blogger i det hele tatt:) Er nok mange som koser seg med sommer ♥

    Så flott krok ute!!

    SvarSlett
  2. Hei og hopp :)
    ..ELSKER bordet av den gamle kabeltrommelen!
    Skulle så gjerne hatt et slikt selv, men så var det å få den opp i 4 etasje da, med trange dører -ler-
    Får bli med drømmen :)

    ..Kose deg masse idag!

    - Ida Susanne

    SvarSlett
  3. Instagram er helt fantastisk! elsker den appen.. så moro å følge med på kjente og ukjente og få en liten update på små øyeblikk :)

    Jeg heter jattes der om du vil føle meg også :))

    Ha en fin sommerdag videre -
    Klem Jatte!

    SvarSlett
  4. Så koselig utekrok! Vi digger pallesofaen vår, skulle gjerne supplert med kabeltrommebord; men få av dem her i byen ;-)

    Skjønner godt at blogging nedprioriteres på varme vårdager! Kos dere!

    :-)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Herlig bilde og for en koselig ute-plass:)
    Fortsatt god kveld

    Klem Merete

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...