tirsdag 18. desember 2012

Hvit jul

Jeg er veldig glad i antikke skatter i interiøret. Så når jeg så dette antikke og perfekt slitte vaskebrettet på Vintage Piken var det nesten som kjærlighet ved første blikk. ;) Jeg så fort for meg at det sikkert hadde blitt fint på spisestuebordet med litt forskjellige telysestaker på. 
Og slik ble det!



Hvit jul (iallefall på spisestuebordet;))
Noen lerkegrener, forskjellige telysestaker, en liten porselenssopp og en svibel. 





Juleforberedelsene florerer både her i blogglandia og i de tusen hjem. Masse fin inspirasjon! :) Her er forberedelsene begenset til et minimum i år, men vi skal kose oss i førjulstida og gjøre det formen min tillater. Dagene går iallefall fort nå, det er jo bare 6 dager igjen til julaften.

Nyt resten av førjulstida! ♥

post signature

6 kommentarer:

  1. Spennende bruk av ett gammelt vaskebrett.
    Jeg har min hvite jul på en gammel drivvedplanke.

    Kos deg videre i denne herlige førjulstid.

    :) INger

    SvarSlett
  2. Så nydelig!! Fantastisk fint vaskebrett!! mamma har noen slike som jeg stadig sikler på, hihi :) Ønsker deg ei fin førjulstid videre!
    Klemmer, Edel

    SvarSlett
  3. Så utruligt fint du har gjort det,kjempeflott å bruke et vaskebrett på den måten;)
    Kjempefine bilder!
    Fine førjulsdager til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Lekkert, rett og slett:)
    Ønsker deg fine førjulsdager og en jul fylt med varme og glede:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så kult det fatet var! Så dumt at jeg må ta en tur til på vintage piken for å se på det a :P
    Ha en fin onsdag :)
    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...