fredag 30. desember 2011

Helt på tampen...

...av året kommer det et lite livstegn fra meg! :) Bloggen har vært i dvale siden midten av september. Det var ikke planlagt å ha noen bloggepause, men av forskjellige personlige grunner ble det bare slik. Følte vel at bloggen ble en litt uviktig del av hverdagen, som måtte vike for andre ting som har tatt mye tid og energi i høst...




Jeg har selvsagt vært innom dere andre fine bloggere og lest og kost meg de siste månedene, selv om jeg ikke har lagt igjen så mange spor... Og jeg har kjent at jeg savner å blogge, være en del av "blogglandia", og ikke minst kunne gi og få tips og inspirasjon. Så derfor håper jeg at det blir mer tid og energi til blogging nå på nyåret. Og jeg lover å si ifra før det blir "stille som i graven" her inne igjen! ;) 




Det ble litt bilder fra vårt julehjem helt i slutten av romjulen, og før julepynt skal ryddes vekk til neste jul. 

Håper dere har hatt en fin romjul & ønsker dere et riktig godt nyttår! :) 

Et nytt år med nye håp & nye muligheter...

post signature

5 kommentarer:

  1. Så koselig med et "livstegn" fra deg igjen!!:)

    Ha en fin dag i morgen!! Og et riktig godt nytt 2012!

    KLEM KLEM
    ANETTE:)

    SvarSlett
  2. Så koselig med et innlegg igjen ♥
    Noen ganger er det slik at bloggen kommer litt i etterkant, og det er slevfølgelig helt greit:)

    Vi venter tålmodig vet du, hihi:)

    Fine julebilder ♥

    Ønsker deg et godt nytt (blogge)år:)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Koselig med livstegn fra deg! :) Noen ganger blir det bare sånn, at bloggen må nedprioriteres..og det er jo helt riktig, det finnes jo faktisk viktigere ting i livet! ;) Gleder meg til å følge deg videre! ♥

    Klem Monica

    SvarSlett
  4. Så koselig at du er tilbake :)
    Det raste gjennom hode mitt da jeg leste Frøken H i min bloggliste at dette var lenge siden gitt :))
    Masse koselige bilder du viser !!

    Riktig godt nyttår til deg

    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. GODT NYTTÅR!
    Så koselig med et livstegn i fra deg!!

    Håper dere har det bra alle sammen!

    Stor klem;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...