onsdag 2. mars 2011

Giveaway - vil du være med å feire?


For å markere:

♥ 25 000 besøkende
♥ 100 følgere

Utrolig morsomt at så mange har funnet veien til min blogg. Jeg vil takke alle dere som titter innom Frøken H; for alle de søte kommentarene dere legger igjen både her, på facebook og muntlig! :) Bloggingen har ført til nye "bekjentskap" her inne i Blogglandia; Takk til alle dere koselige, positive og kreative damer her inne som gir meg så utrolig mye glede & inspirasjon! ♥ 

Det er dere som gjør det morsomt for meg å blogge, og nå vil jeg gi noe tilbake. Jeg så heldig som får lov til å gi bort flere fine premier til dere, dere kan bare glede dere! :)

Reglene er som følger: 

1 lodd: Legg igjen en kommentar under dette innlegget.
(husk å legg igjen mailadresse om du ikke har blogg)
2 lodd: Legg deg til som følger av Frøken H. 
(eller for allerede å være følger)
3lodd: Link til dette innlegget i bloggen din ved å bruke bildet øverst. 
(dersom du ikke har blogg, men ønsker 3 lodd kan du dele linken på facebook)

Husk å skriv hvor mange lodd du tar! :)

 Premiene vil jeg presentere iløpet av de neste dagene, og link til hvert innlegg vil dukke opp under her! 



Dette kan du vinne: 

190 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye, så gøy da!!!
    blir gjerne med :-)

    Follow your dreams!

    SvarSlett
  2. Heisann! Gratulerer! jeg tar gjerne 3 lodd! Heng deg gjerne med på min giveaway do også! :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer!
    Jeg blir gjerne med, og tar to lodd :)

    SvarSlett
  4. Selvsagt blir jeg med å feirer! Synes det er veldig artig at så mange følger deg; og det skjønner jeg godt at de gjør ;-).Du har en veldig koselig blogg!
    Jeg er jo følger fra før; gir det også lodd? I så fall blir det tre lodd på meg :-).

    :-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med jubileumstallene!!! Jeg er med, 3 lodd, linker fra bloggen min og er følger fra før :)
    *♥*

    SvarSlett
  6. Heisann:-) Syns det er moro å følge med på bloggen din, og syns du har en kjempefin blogg, så dette blir jeg gjerne med på. Jeg tar gjerne 3 lodd:-) Klem Anne Berit;-) abjerkel@bbnett.no

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye!

    Jeg vil selvfølgelig være med på trekningen og tar 3 stk vinnerlodd

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye! :)
    Jeg blir med på tre lodd!!

    Klemmer <3

    SvarSlett
  9. Gratulerer! Jeg er med! Tar to lodd.

    SvarSlett
  10. Da tar jeg to lodd, er fast følger på bloggen din, og skriver en kommentar her nå. :)

    Hilsen Mette
    mette_83@hotmail.com

    :D

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye! Jeg blir gjerne med og feirer og tar 3 lodd :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  12. Selvfølgelig blir jeg med og feirer dine flotte tall;) Så gøy!
    Og jeg trekker 3 lodd ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  13. 2 lodd på meg. :) Gratulerer så mye, jeg gleder meg til mange flere innlegg. Du har en flott og inspirerende blogg!

    SvarSlett
  14. Jeg vil være med, og stikker av med 2 av loddene:)



    Den almanakken under her kjente jeg igjen med en gang. Husker jeg hadde slik i 2008, men så har det gått helt i glemmeboken=/ Den var genial, så jeg tror jeg må inn å bestille meg en ny;) Ha en strålende uke, klem

    SvarSlett
  15. 2 lodd på meg:) Kommentar og følger som jeg er fra før. Kreativ og inspirerende blogg du har!

    SvarSlett
  16. Heisan!

    Jeg vil GJERNE være med! To lodd til meg, tusen takk! Digget almanakken din i forrige innlegg!

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  17. Wow, gratulerer!! Klart jeg vil være med:) Hele 3 lodd på meg faktisk, jippi, håper jeg har hellet med meg!!

    SvarSlett
  18. Så spennende. Og gratulerer også! Jeg er med og tar to lodd!! Klem

    SvarSlett
  19. Gratulerer med 100 følgere og 25000 besøkende. Nå får du en følger til på denne flotte bloggen din. Jeg er fersk blogger og kan ikke si at hverken følgere eller besøkende er i nærheten av dine:)Blir gjerne med på trekningen, 2 lodd på meg. Klem fra Mona

    SvarSlett
  20. Så gøy og gratulerer med så mange besøkende, jeg er med vettu. 2 lodd på meg.

    klem fra Ine

    SvarSlett
  21. Grattis!!
    I'm in, 2 lodd;))

    Ha en fiiin dag!
    Klem.

    SvarSlett
  22. For en innspirerende blogg du har. Jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd:)

    SvarSlett
  23. Flotte besøkstal for ein strålande blogg !!
    Eg tar gjerne 3 lodd :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  24. Gratulerer, jeg blir gjerne med på feiringen :-D
    Trekker 2 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  25. Gratulerer :)
    tar gjerne 3 lodd jeg :),lagt ut link på bloggen min www.sjarmerendechic.blogspot.com

    SvarSlett
  26. hei hei, denne vil jeg gjerne henge meg på, så jeg tar 3 lodd=)
    gratulerer så mye med så mange besøkende og følgere.
    klem heidi

    SvarSlett
  27. Love your blog... and i love to join your give away...
    greetings
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    SvarSlett
  28. Gratulerer så mye ! :)
    Jeg blir gjerne med.
    1 lodd på meg.. følger jo allerede :)

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  29. Masse measse gratulerer!
    Du har jo en kjempekoselig blogg!
    Jeg er gjerne med og feirer og tar med meg 2 lodd!

    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  30. Gratulerer!! Jeg feirer gjerne sammen med deg og trekker 3 lodd:)
    Flott blogg!
    Randi:)

    SvarSlett
  31. Så spennende :) Jeg har linket, kommenterer og blitt følger, så full pott til meg! :)

    Du har en kjempe fin blogg, gleder meg til å følge deg :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  32. Hei:) Jeg er gjerne med å feire:)
    veldig flott header!
    Jeg tar 3 lodd:)
    God kveld!
    Kari-Anne

    SvarSlett
  33. Hei! Jeg vil gjerne være med i trekningen din med 2 lodd for kommentar og følger. Kjempekoselig blogg du har! :)

    Klem

    SvarSlett
  34. hmmm... der bei æ nu usikker om æ hadde meldt mæ på..
    Men tvile..
    så da melde æ mæ på nu :D hehe.
    3 lodd må vi jo prøve oss på!
    Følger har æ vært lenge..
    Gratulere så masse me så mange besøkende..E så gøy å se talle øke for hver dag!
    Lykke til videre..

    Klæm Trine

    SvarSlett
  35. Jeg tar gjerne to lodd :) Og hipp hurra :)Følger med på bloggen din hver dag, utrolig koselig. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  36. Flott blogg du har. Blir gjerne med å feirer så jeg tar 3 lodd.
    Ha en flott fredag.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  37. Gratulerer så masse - du har en utrolig fin og koselig blogg! Jeg tar to lodd :)
    God helg til deg!

    SvarSlett
  38. Hiver meg med på gratulasjonene og tar tre supre lodd..spennende : )

    god helg :)

    SvarSlett
  39. Først Gratulerer med så mange følgere og treff på bloggen:)

    Eg tar selvfølgelig tre lodd..

    Ha en god helg

    Klem

    SvarSlett
  40. Skulle gjerne tatt tre lodd, men jeg skjønner ikke hvordan jeg linker på bloggen min enda... :-/ Så da blir det 2 lodd på meg! :)

    Du har en virkelig herlig blogg som jeg stikker innom titt og ofte, og ALLTID da jeg ser at det har kommet et nytt innlegg! :)

    Klem

    SvarSlett
  41. Så gøy! Den er jeg med på.. 3 lodd. Og gratulerer med fine besøks tall! Kjempe gøy!
    { Natalie }

    SvarSlett
  42. Hei :)

    Gratulerer med så mange besøk!
    Ønsker å vere med på Give Awayen, med 3 lodd!
    God Helg :)

    SvarSlett
  43. Jeg vil selvsagt være med å feire! :-) Gratulerer med så mange besøk! Tar 2 lodd, jeg da :-)

    Ha en fin helg !

    SvarSlett
  44. Jeg blir med på feiringen med 2 lodd :)

    SvarSlett
  45. Jeg blir med på feiringen din!! 2 lodd til meg, spennende:)

    SvarSlett
  46. Gratulerer så masse!
    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen.
    Tar 2 lodd.
    rinarese@yahoo.no

    SvarSlett
  47. Gratulere så mye til deg!!!
    Blir veldig gjerne med i trekningen, linker og følger deg veldig gjerne og da blir det 3 lodd på meg:))

    God helg♥

    SvarSlett
  48. Jeg vil veldig gjerne være med på din Giwe Away og ønsker meg 3 lodd-følger,linker og kommenterer : )
    Ha en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  49. Gratulerer med så mange følgere og treff! Vil gjerne bli med på giveaway'en din :) 3 lodd til meg :)

    SvarSlett
  50. Så gøy med Give away :) Jeg er med, 2 lodd på meg :) Gratulerer med fantastisk besøkstall kjære du:) Stor klem fra Drømmerommet

    SvarSlett
  51. Jeg er med. 2 lodd her:) Nå vet jeg hva jeg skal gjøre med Ikea tavla mi også, takk for tips:))
    Og grattis med fine tall!

    SvarSlett
  52. jeg må da simpelthen være med på 2 lodder her på denne skønne bloog:)

    SvarSlett
  53. Jeg er med...2 lodd, kommentar og følger:)
    Jeg har trekning imorgen, er vel mest spent selv:)
    Fin kveld videre:) Klemz

    SvarSlett
  54. Kjempekoselig blogg du har :)

    Jeg håper å vinne, og tar 2 lodd.

    SvarSlett
  55. Så koselig blogg du har :)
    Liker stilen din jeg :)
    Tar 3 lodd jeg:)
    Ha en flott helg videre.
    Hilsen Unni

    SvarSlett
  56. Siljea88.blogg.no5. mars 2011 kl. 22:59

    Lodd 3 :-)
    Bloggadr. min er; siljea88.blogg.no hvis du vil se innlegget.

    SvarSlett
  57. Gratulerer <3 Jeg tar 2 lodd, kjempefin blogg du har :D

    SvarSlett
  58. Fant denne fantastiske bloggen som jeg nå har blitt følger av via facebook siden Tips og inspirasjon til hjemmet.Kommer nok til å finne mye inspirasjon her.

    Tar 3 lodd jeg.

    SvarSlett
  59. Jeg deler også på FB, så da blir det 3 lodd på meg, kkjekt å følge bloggen din, klem fra Mona Z

    SvarSlett
  60. Gratulerer:-)
    Boligdrøm er blitt ein favoritt hos meg og. Tar 2 lodd jeg da
    God søndag fra Linda:-)

    SvarSlett
  61. Så utrolig koselig blogg!!! Deg vil jeg gjerne følge ja;) Gratulerer så masse med mange følgere og besøkende!

    Boligdrøm er et blad som passer meg perfekt, det er kjempebra! Så nå kutter jeg Rom123... Det har blitt for "fargerikt" for min smak:)

    Jeg tar to lodd jeg da! Og kommer innom igjen:)))

    Klem fra meg

    SvarSlett
  62. Hei. Jeg blir med og feirer,og trekker 2 lodd! :) Utrolig koselig blogg du har,så denne vil jeg gjerne følge.
    Hilsen Aina.
    aveiset@msn.com

    SvarSlett
  63. Jeg er med!
    Linker og følger = 3 lodd!

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  64. Jeg blir gjerne med og feirer!
    1 lodd på meg, takk :)

    Hilsen Marianne
    marianne.risvold@gmail.com

    SvarSlett
  65. Jeg blir gjerne med og feirer!
    1 lodd på meg, takk :)

    Hilsen Marianne
    marianne.risvold@gmail.com

    SvarSlett
  66. 2 lodd på meg:-) følger deg på facebook:-)

    Rggjestad@hotmail.com

    SvarSlett
  67. Hei. Jeg tar 1 lodd:)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  68. Får tæll - GRATULERER :)
    2 lodd, takk!
    Mvh
    idakristin75@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  70. Så mye inspirasjon :-) Smiler med en gang jeg kommer inn på bloggen din! Stå på videre! Jeg tar 2 lodd :-)

    Lisainn@gmail.com

    SvarSlett
  71. Jeg digger virkelig bloggen din! Gleder meg alltid til å lese innleggene dine:) Tar 2 lodd:)

    cammii85@gmail.com

    SvarSlett
  72. Spennende!! Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær:-)

    SvarSlett
  73. Hei!
    Gratulerer så mye!!!
    Jeg henger meg gjerne på og tar 1 lodd!!! tvi, tvi.

    SvarSlett
  74. Jeg er gjerne med med på denne herlige konkurransen:) Tar tre lodd:=

    Ps. er konkurranse jos meg meg ¨å, om du vil

    Klem Malin

    SvarSlett
  75. Gratulerer så mye :)
    Jeg er med, med to lodd.
    * Følger og kommentar :)
    Mvh Jeanette.

    Nini_s_t@live.no

    SvarSlett
  76. Heisann. Så fin premie da. Jeg tar gjerne to lodd og legger meg herved til som følger på din nydelige blogg

    Ha en fin dag videre, hilsen Lottemora

    SvarSlett
  77. Hei! Jeg elsker bloggen din,den er virkelig inspirerende! Spes for oss som bygger hus,å elsker å se nye ting og detaljer;)
    Jeg har 3 lodd!
    Stor klem fra Lone:D

    SvarSlett
  78. Gratulerer så mye!

    Jeg vil selvfølgelig være med på trekningen og tar 3 stk vinnerlodd

    Tove

    tove_ragna@hotmail.com

    SvarSlett
  79. Gratulerer med fine tall, blir gjerne med å feirer deg med to lodd til meg ;)

    SvarSlett
  80. Gratulerer med fine tall!
    Jeg tar to lodd i denne trekningen.

    SvarSlett
  81. Dette vil jeg selvfølgelig være med på, snuppa! Legger også ut en kobling på FB-profilen min, er allerede flger av frøken H ;)

    Krysser fingrene for at jeg vinner!

    SvarSlett
  82. Gratulerer!
    Jeg blir svært gjerne med og trekker 3 lodd!

    SvarSlett
  83. Hei!
    Gratulerer med så mange besøk og følgere! Stas!! :)
    Jeg vil veldig gjerne være med og tar 3 lodd!
    Oppdaget bloggen din for ikke så lenge siden og syns du viser fram så mye fint!:)

    Håper du har en fin dag!

    klem June:)

    SvarSlett
  84. Eg er gjerne med=)=)
    2 lodd;) skriver her og lagt meg til som følger

    SvarSlett
  85. Gratulerer med så flotte tall!
    2 lodd på meg :)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  86. kjempe fin blogg du har!
    Skal komme innom her flere ganger og lese :)

    2 lodd.

    ha en fin lørdag.
    klem

    SvarSlett
  87. Jeg vil også være med på moroa!
    3 lodd til meg :o)

    SvarSlett
  88. Grattis :)
    2 lodd på meg.

    SvarSlett
  89. Gratulerer så masse :)
    2 lodd til meg :)
    Ranita

    SvarSlett
  90. Grattis, jeg blir gjerne med, 2 lodd til meg

    SvarSlett
  91. Hei :)
    Oppdaget bloggen din nå, og kom rett på en giveaway :)) La meg til som følger, og link på siden min... Og jeg tar 3 lodd....

    Klem fra Mette

    SvarSlett
  92. Heisann!

    Så bra at du la igjen en hilsen hos meg, for da fant jeg bloggen din;) Legger meg glatt med som følger her!

    2 lodd på meg! Tvi tvi!

    Klem

    SvarSlett
  93. hei
    så herlig blogg du har.
    tilfeldighetene gjorde at jeg kom innom her og jeg vil gjerne være med

    gleder meg til å følge deg fremover.
    ha en flott dag
    3 lodd på meg

    guro

    SvarSlett
  94. feiring og gavedryss blir jeg med på i en fei
    dette betyr ett lodd til meg :)

    SvarSlett
  95. Graulerer med så mange besøkende!
    Hiver meg med i trekningen med 1 lodd :)

    SvarSlett
  96. Grattis, så hyggelig med fine tall:)
    Jeg er med på 2 lodd:)

    SvarSlett
  97. Du har en kjempefin blogg, Aina! Innmari gøy å følge! To lodd til meg ;-)

    SvarSlett
  98. Så spennende! Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Følger deg og har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/giveaway-hos-frken-h.html

    Krysser fingrene!

    Klem

    PS jeg har også 2 konkurranser nå om du har lyst til å være med :)

    SvarSlett
  99. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  100. Gratulerer! Du har jo en flott blogg! Tar gjerne tre lodd jeg:)

    Ha en fin onsdag!
    Klem:)

    SvarSlett
  101. ♥ . .))(
    ♫ .(ړײ) ♫.
    ♥ .«▓» ♥.
    ♫ ..╝╚.. ♫ Gratulerer!!
    Utrolig flott blogg, har bladd meg et godt stykke bakover, tusen takk for titten for denne gang!!
    Trekker meg 3 lodd.

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  102. 2 lodd på meg :) en personlig almanakk hadde vært supert ♥

    ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  103. Jeg er med med 2 lodd :)


    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  104. 2 lodd på meg.
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  105. hei! Jeg er med:) tar ett lodd.
    snubis@hotmail.com

    SvarSlett
  106. Hei! gratulerer, likar bloggen kjempegodt!
    vil gjerne vere med og tek 1 lodd :)
    har ikkje blogg men mailadr mi er apekatt_90@hotmail.com

    SvarSlett
  107. Koselig blogg, og masse fine bilder! Jeg vil gjerne være med, og tar ett lodd :)

    SvarSlett
  108. Blir gjerne med på trekningen din. Tar 2 lodd :) Deler på facebook.

    SvarSlett
  109. Hei. Gratulerer! Har akkurat oppdaget bloggen din, og her var det mye fint!
    Jeg er gjerne med på trekning:)

    Klem Vivian

    SvarSlett
  110. da bli det to lodd på meg :D
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  111. Gratulerer så masse! Deltar gjerne med to lodd:)

    SvarSlett
  112. Jeg tar 1 lodd og krysser alle fingrer og tær! God helg! Hilsen Sandra (sandra_h1@hotmail.com)

    SvarSlett
  113. ˜”*°•.˜”*°••.¸¸❤¸¸.••°*”˜.•°*”˜
    Gratulerer med mange besøkene.
    Søt og koselig blogg, som jeg gjerne vil følge. Trekker meg 3 stk lodd og håper lykken kommer min vei :-)Deler også link med mine venner på facebook.
    Ønsker deg en riktig GOD HELG!

    Mvh Merete ( m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  114. Det ble to lodd på meg denne gangen. Og gratulere med så mange besøkende!

    SvarSlett
  115. Hei, jeg vil gjerne være med og tar to lodd :)
    mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  116. Jeg tar 3 lodd:)
    pernille52@hotmail.com

    fikk øye på deg gjennom tips og inspirasjon til hjemmet på facebook... syns du har en nydelig blogg!!!

    SvarSlett
  117. Vakre blogg... jeg tar 2 lodd og krysser fingrene veeeeldig. Klem

    SvarSlett
  118. Hei, jeg prøver gjerne lykken med et lite lodd. :-)
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  119. Super blogg du har så har lagt meg til som følger :) & vil svært gjerne prøve lykken jeg også :)

    SvarSlett
  120. To lodd til meg! :D Vil gjerne gi abbonoment til min mamma, vi er begge veldig interiørintresserte!

    SvarSlett
  121. Hei
    Koselig med høye seertall å følgere, vil gjerne være med på giveaway å skal linke til min blogg, blir 3 lodd da siden jeg også følger deg !!

    Ha en fin dag
    Mette :))

    SvarSlett
  122. Jeg blir med på feiringen og tar to lodd:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  123. Må jo være med i feiringen :) 2 lodd til meg !

    SvarSlett
  124. Hei. Gratulerer så mye med så mange besøkende og følgere ;) Nydelig blogg du har, glad jeg oppdaget den.
    Jeg prøver lykken med 3 lodd.

    Ha en riktig fin uke!
    Klem Chiline

    SvarSlett
  125. Dette blir jeg med på -
    3 lodd til meg

    SvarSlett
  126. Gratulerer med så mange følgere og besøkende. 3 lodd på meg:)
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  127. Hei! Gratulerer! For en flott Blogg!! Jeg vil gjerne ha 3 lodd jeg da.
    Klem

    SvarSlett
  128. Gratulerer med masse besøk og stor tilhengerskare!
    Jeg deltar gjerne på din give away, med to lodd takk :)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Anneli :)

    SvarSlett
  129. For en herlig blogg du har, helt nyoppdaget for min del, men jeg slenger meg gjerne på en give away, kommer garantert innom her igjen :)

    Tar 3 lodd jeg :)

    Varm hilsen fra Ingrid

    SvarSlett
  130. Gratulerer! Jeg blir gjerne med og feirer, og tar 3 lodd:)

    Ha en fin dag!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  131. Gratulerer med tallene.Det blir nok enda fler skal du se,du har jo en kjempe fin Blogg da.
    Keep Up The Good Work :o)

    Det blir 3 Lodd på Meg.
    Følger-Deler og Komenterer.

    Ønsker deg en strålende uke videre.
    Hilsner fra Monica i Bergen

    SvarSlett
  132. Hei:)
    Så koselig at du ville være med på give awayen min:)
    Og takk for at du "tipset" meg om din, jeg blir med, og trekker 3 lodd:)
    Kjempe koselig og inspirerende blogg du har.)
    klem

    SvarSlett
  133. Heihei
    Jeg blir med, og tar 3 lodd.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  134. Hei! Jeg er med å feirer dine 25000 og 100! 2 lodd til meg.

    SvarSlett
  135. Hei, jeg er med:-)

    Nina Merete

    ninadahl@bbnett.no

    SvarSlett
  136. Gratulerer så mye. Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd.

    SvarSlett
  137. Alltid gøy med give away:0). Jeg vil selvflgelig være med å feire deg og din flotte blogg, som jeg tilfeldigvis kom inom nå. Legger meg til som følger også.
    Stor helgeklem

    SvarSlett
  138. Gratulerer! Så hyggelig med Give Away! Tr gjerne 3 lodd, og kommer gjerne innom deg igjen!

    Klem Cathrine

    SvarSlett
  139. Spennende :)
    Jeg er med og tar 3 lodd.

    SvarSlett
  140. Gratulerer med feiring.

    Vil gjerne ta tre lodd :-)

    SvarSlett
  141. Heisan...her fant jeg en ny hyggelig blogg :) Har lagt meg til som følger, og linket til deg, så da blir det 3 lodd på meg :) Ønsker deg fortsatt en god søndag :)

    SvarSlett
  142. Hei! Gratulerer! Lagt meg til som følger!
    To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  143. For en fin blogg :)
    La meg til som følger :)

    Vil gjerne være med på denne giweawayen og tar da 3 lodd :)
    For følger, kommentar og link :)
    http://beatejo.blogspot.com/2011/03/giveaway-hos-frken-h.html

    SvarSlett
  144. Ett nytt bloggmøte for meg - og deltar på give away med to lodd.
    Har lagt meg til som følger. Gleder meg til å bli bedre kjent med bloggen.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  145. Gratulerer med 25.000 besøk og 100 følgere - så flott. Jeg blir gjerne med og feirer og trekker 2 lodd - kommentar og link! Jeg feirer i disse dager 20.000 besøk på min blogg med en giveaway, koselig om du vil være med :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  146. Hei!
    Her var det vakkert!
    Gøy med konkurranse, jeg legger meg som følger, så da blir det 2 lodd på meg.....

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  147. Hei.
    La meg til som følger av deg i dag, blir spennende å følge deg videre.
    Har i tillegg linka deg opp på min blogg, dvs. 3 lodd på meg.. Håper på litt flaks..
    Mari Johanne

    SvarSlett
  148. der er godt nok mange med, prøver alligevel med 2 lodder:)

    SvarSlett
  149. Gjerne! Så flott blogg du har :) La meg til som følger, så da blir det 2 lodd :)

    Godklem

    SvarSlett
  150. Hei!!
    Gratulerer med mange besøkende og følgere :-)
    Fin blogg du har...
    Jeg tar 2 lodd :-)
    Klem fra Monika

    SvarSlett
  151. Gratulerer, eg blir gjerne med og feirer! 2 lodd til meg, kommentar og er følger fra før:)

    SvarSlett
  152. åhh for en koselig blogg!! hvorfor har jeg ikke sett den før?? jaja nå er jeg hvertfall fast følgjer og tar gjerne 2 lodd og krysser fingrer og tær :D takk for en koselig blogg <3

    SvarSlett
  153. Jeg vil veldig gjerne være med å feire. Tar 3 lodd.

    SvarSlett
  154. jeg er med tar ett lodd
    koselige gaver og flott blogg
    ha en fin dag
    klem

    SvarSlett
  155. Heisann :-)

    Gratulerer masse med fine tall. En inspirerende og utrolig fin blogg. Vil gjerne være med i trekningen og sier ja takk til 3 stk lodd.
    Ha en flott dag!

    Mvh Merete (m-korsg@online.no)

    SvarSlett
  156. jeg er gjerne med på feiringen din!
    fine premier har du også med!
    klem ellemell

    SvarSlett
  157. Hei!
    Jeg blir gjerne med å feire og trekker 2 lodd :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  158. Nå har jeg også blitt følger av den fine bloggen din så da blir det ett ekstra lodd til meg :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  159. Hei!

    Så søt blogg du har! Jeg vil gjerne følge bloggen din...:)

    klem Inger Lise
    (laurajunior@hotmail.com)

    SvarSlett
  160. Hei hei!

    Henger meg på give awayen din jeg også, spennende dette!!

    Tar 3 lodd ;)

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  161. da blir det 2 lodd på meg :) (linket på facebook)
    kjempefin giveaway! :) rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  162. Oj Oj så mange som er med, bladde og bladde for og komme ned til kommentar feltet! :)

    Så fin giveaway, koselige premier.
    Blir 3 lodd på meg da!!

    SvarSlett
  163. Jeg vil gjerne være med - ett lodd til meg også!

    Trine

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  164. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  165. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  166. Spennende ønsker meg 1 lodd.

    Håper du får ein fin vår! Klem fra meg.

    SvarSlett
  167. Fantastisk side. Liker deg på Facebook og deler siden din der. Så startet jeg å følge deg her nå, så da har jeg hele tre lodd. Lucky me. Tvi tvi:))

    SvarSlett
  168. Tillykke tillykke. Jeg blev lige din nr.200 læser :) Jeg deltager med 2 lodder. Kig gerne forbi min blog ved lejlighed

    SvarSlett
  169. Jeg blir gjerne med.2 lodd til meg ♥

    SvarSlett
  170. Prøver meg:) Har aldri vunnet noe, så jeg regner med at jeg ikke gjør det denne ganger heller:) 3 lodd.

    SvarSlett
  171. Gratulerer med alle besøkende!! :) Koselig blogg :) Har lagt meg til som følger og tar tre lodd :) Ha en fin kveld! :) Klem :)

    SvarSlett
  172. Gratulerer med så mange besøkende og følgere. 1 lidd til meg helt i siste liten :-)) mvh Thora.

    SvarSlett
  173. Oi, så mye flott!! Jeg slenger meg rundt og hiver meg på!
    3 Lodd her ;-)

    Gratulerer også med så mange besøkende på din fantastisk flotte blogg:)

    SvarSlett
  174. Så mye flott du har å gi bort.. Jeg kaster meg på i siste liten. Krysser fingrene!
    2 lodd :)

    SvarSlett
  175. Gratulerer så mye, jeg har tatt 3 lodd=)
    Håper på å vinne noe av de flotte premiene. KLem Henriette

    SvarSlett
  176. Veldig flott blogg! Jeg legger meg til som følger.

    2 lodd til meg:-)

    Hilsen Ann Kristin

    SvarSlett
  177. Gratulerer! Jeg tar tre lodd - bli gjerne med på min giveaway også! :)

    SvarSlett
  178. Hiver meg med i siste lita og tar tre lodd takk:)

    SvarSlett
  179. WOW, har ikkje fått me meg denne jeg, tar to lodd i siste liten,krysser finger og tær.

    Gratulere med mange treff og flotte følgere.

    Klem Åse

    SvarSlett
  180. 3 lodd! :-) Kjempe fin blogg, og fine premier :) Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  181. Du har så fin og inspirerende blogg! Jeg hiver meg med på konkurransen, og får 3 lodd; kommentar, følger, også skal jeg linke til bloggen din i kveld (hvis jeg ikke rekker det nuh! kan prøve nuh!)

    SvarSlett
  182. Gratulerer! Jeg vil gjerne ha 1 lodd i trekningen din, så fine premier!
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  183. Fy søren så fine premier. Mine favoritter er 3&4 premie. Nydelige kaniner og green gate er jo så skjønt. 1 lodd til meg. Klemz fra juliewaaler98@gmail.com

    SvarSlett
  184. Kjempefine premier!
    Jeg tar gjerne ett lodd!

    Hilsen Silje (simy@live.no)

    SvarSlett
  185. Slenger meg med, hvis det ikke er for sent:o)

    SvarSlett
  186. Jeg vil gjerne være med, og tar 1 lodd i siste liten :))

    SvarSlett
  187. Hei!
    Slenger meg på giveawayen din!Titter innom ofte, fin blogg du har!Masse inspirasjon å hente!
    Tar et lodd!
    Mail adr engli322@hotmail.com
    Hilsen Linemor.

    SvarSlett
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...