torsdag 7. juni 2012

En sommerfavoritt

Jeg er veldig glad i kaffe hele året, men akkurat i sommervarmen er jeg mest glad i kaldt drikke. Deilig iskaffe er derfor en sommerfavoritt! :) Gjerne med litt sjokolade...♥


Iskaffe mocca

Lag en espresso og tilsett ønsket mengde sjokoladesaus, rør om og la det avkjøle seg litt. Siden jeg har Nespresso Citiz & Milk, bruker jeg den til å skumme kald melk. Men det går like fint å bruke en melkeskummer fra Ikea eller kun bruke kald melk. Fyll et glass med isbiter eller knust is, og hell espressoen oppi glasset. Fyll deretter opp glasset med melkeskum/melk og rør om. 

Nyt! ♥


Synes det er veldig morsomt at flere av dere har begynt å følge meg på Instagram. Har du også lyst til å følge meg, så trykk HER eller knappen på høyre side! :)

Ha en fin kveld! 
post signature

5 kommentarer:

  1. Nam nam!! Elsker Iskaffe♥

    Kos deg og nyyyyt!
    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Dette så aldeles nydelig ut:)
    Sov godt

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Mmmmm! No har eg nettopp vore ute og fått den lekkert tilberedte kaffi mocca'en og blei inspirert til å kjøpa litt sjokolade sirup og tipping når eg skal laga snope kaffi heime :)

    SvarSlett
  4. Mmmm, det ser så godt ut!!
    Men jeg kan ikke fordra kaffesmaken, så jeg får holde meg til kakao og milkshake, hehe:)

    Ha en fin fredag ♥

    SvarSlett
  5. Deilig! Tusen takk for gode tips :)

    Ønsker deg en fin helg,
    Vicky

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...