torsdag 9. august 2012

Ny sofakrok

Ny sofa har stått på ønskelisten utrolig lenge nå, og endelig kan jeg vise bilder fra en helt ny sofakrok. ;) 



Valget falt på en u-sofa i fargen lys granitt, en fin mellomgrå farge med et hint av brun. Uttrykket i stua vår ble så mye finere og lysere, og hele stua virker nesten større.Veldig fornøyd! ♥



Om du følger meg på instagram har du kanskje sett at det har kommet noen nye print på bildelistene mine også!? Dere skal få en nærmere titt på dem i neste innlegg! Følg meg gjerne på instagram også, der oppdaterer jeg titt og ofte! ;) 

Nå skal vi slenge oss ned i sofakroken for å heia på håndballjentene. 
Tror dette blir en spennende kamp! 
HEIA NORGE! :)
post signature

24 kommentarer:

  1. Veldig koselig her hos deg :)
    Gratulerer med ny sofa, den
    passet perfekt ღ Ønsker deg
    en fin kveld videre, klem fra
    Mette :)

    PS! du finner meg på Instagram
    missmettes1

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselig ord! :) Ønsker deg en super kveld også, nå skal jeg inn og kikke på instagram-bildene dine! ;) Klem

      Slett
  2. Denne sofaen var kjempe fin, det er ikke tilfeldigvis Sting fra Skeidar :) Den ligner veldig, og jeg sikler på den om dagen :)
    Håper du får mange flotte timer i sofaen din :)
    Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :) Det er ikke Sting, men vi kikket på den også. Denne heter Saturday og er fra Bohus. Men de to er ganske like! :)

      Slett
  3. Lekker sofa!! :-) Delta gjerne på min giveaway! Avslutter i morgen.
    http://netpoint-girl.blogspot.no/2012/07/kardia-interir-giveaway.html
    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  4. så fint !!
    Liker fargene dine veldig godt, svart, hvitt og grått !!
    sofaen er lekker, mange fine detaljer her også. Strikkepuffen, klokkeputen.
    L I K E R !!!
    god helg !

    SvarSlett
  5. Så herlig sofa du har fått deg:) passet veldig godt inn hos deg:)
    Sov godt

    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Så deilig dette må være...er i akkurat samme situasjon selv,drømmer om ny sofakrok og håper den ikke er så altfor langt unna!!! Så fint du fikk det,nå ble jeg rett og slett misunnelig.Her får dere nok mange koslige stunder:))
    Toveklem:)

    SvarSlett
  7. Så deilig med ny sofa! Også så fin, da gitt :)

    SvarSlett
  8. Hei på deg.
    Så fin fin sofa du har fått deg. Delikat og nydelig i din vakre stue.
    Ønsker deg en riktig fin sensommer helg.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  9. Flott lysekrone! Hvor er den fra?

    SvarSlett
  10. Flott lysekrone! Hvor er den fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig at du synes det! :) Lysekronen er fra Lisbeth Dahl! :)

      Slett
  11. For en knallfin sofakrok - og for en knallfin blogg :) her kommer jeg tilbake !! Ønsker deg en nydelig søndag! :)

    SvarSlett
  12. Kjempefin sofa!Skikkelig kosekrok:)
    Ha en fin fredag og helg:)
    Klem Line

    SvarSlett
  13. For en fantastisk deilig kosekrok! Liker bloggen din SÅ godt, masse deilig inspirasjon å finner her. Legger meg til som følger og gleder meg til å se mer.

    God mandagskveld tildeg :-)

    Klem Katrine

    SvarSlett
  14. Deilig når noe man har ønsket seg lenge endelig kommer på plass. KOs deg med sofaen.

    SvarSlett
  15. Heisan !
    Kjempeflott sofa og et nydeleg hjem dere har !
    Var egentlig inne på google får å søke på spisestue ...og da kom din spisestue opp.Akuratt sånn jeg har sett etter ...nydeleg , så den skal bestilles .
    Så nå har jeg kosa meg inne her oss deg ...du har jo så mange artige ideer, så nå fekk jeg virkelig arbeidslyst her ...men her går det mot natt ..så får slutte her ...men kommer i alle fall innom igjen....får føler på meg at dette er en blogg jeg kommer til å besøke ofte ! :)
    Gleder meg masse til ditt neste innlegg .
    God natt fra meg ! :))

    SvarSlett
  16. HEJ !
    ER så lessan om ni sluttar at blogga:-(

    SvarSlett
  17. Hipp hurra!
    Du vant 3. premien hos meg; "Høstpakken" fra Kremmerhuset!

    Send meg adressen din, så videresender jeg den :)
    post@amaliefagerli.com

    Grattis!

    SvarSlett
  18. Vi har kjøpt samme sofa og er veldig fornøyde! Kjempekoselig blogg du har! :)

    SvarSlett
  19. Så koselig krok! :)
    Du dukket opp på googlesøket mitt da jeg prøver å finne utav hvordan jeg kan feste lysekronen min over spisebordet ;) Du skrev da at: Endelig fikk vi den midt på, eller noe slikt.. Jeg har nemlig problemer med at akkurat der jeg vil den skal henge, er det ikke bjelke. Var det problemet hos deg - og hadde du noen løsning? :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...