mandag 6. august 2012

Favorittkroken

Vi er godt i gang med den siste sommermåneden. Det siste av sommersol og -varme må nytes til det fulle, og det gjør jeg gjerne her i favorittkroken min på terrassen. Så får vi bare krysse fingrene for at sola titter frem titt og ofte fremover!  ;)


Endelig har jeg fått på plass det siste trommelbordet og uteplassen ble komplett. Nå gleder jeg meg bare til vi  får malt vinduene på denne siden av huset også. Vi har nemlig bestemt oss for å for å bytte staffasjefarge til den samme som vi har på veggene. Men når vi trenger fire strøk på alle vinduer og formen ikke er samarbeidsvillig om dagen så tar det sin tid! ;) 




Et oliventre har fått plass i en gammel fin trebutt her i kroken. Håper det holder seg fint til langt utpå høsten, så jeg kan ha glede av det innendørs også. De er så utrolig fine! ♥ Noen som har gode tips til stell av oliventre? :)

Ønsker dere en fin fin kveld! 

post signature

9 kommentarer:

  1. Det var en koselig liten krok :)
    Jeg har hatt oliventreet stående på terrassen hele sommeren, har vokst endel :) Skal ha det stående i gangen i vinter, der er det lyst og litt kjølig (ikke noe problem med det ellers i huset heller egentlig... :P). Har ikke prøvd å overvintre det enda da, men det var de tipsene jeg fikk :) Og lite vanning..

    SvarSlett
  2. For en herlig utekrok dere har! Der kunne man virkelig slange seg :)
    Elsker oliventrær, men har ikke turt å ta sjansen på å prøve å få et til å overleve ennå... ;-)
    Så jeg får følge med her for å se om det kommer flere tips :)

    :-)

    SvarSlett
  3. Kjempestilig utekrok dere har!
    Tøft med paller og kabeltromler, har et par selv som står og venter på å bli bord;)

    Ha en fin uke!
    Klem Line E.

    SvarSlett
  4. Skjønner GODT att dette er en favoritt krok!! kjempefint her :)
    Håper og få laget en skikkelig kosekrok utendørs neste år jeg også..

    Bli gjerne med på give away inne hos meg om du ikke allerede har deltatt!

    Ha en fin Tirsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  5. For en flott uteplass du har. Her må det være godt å slappe av. :)

    SvarSlett
  6. Go morgen:)
    det første jeg såg i denne koselige kroken var ,åså koseligt og lunt med di grønne vinduene !!
    å så vill dere male di..sukk
    blir helt sikkert fint de også !!jeg er så glad i grønt :)
    ønsker deg en fin dag klem fra Eli:))

    SvarSlett
  7. Jeg digger utekroken din; kjempekoslig OG stilig!

    SvarSlett
  8. Du og du så koselig det var!! Håper du får mange fine soldager her i dagene som kommer, det er masse sommer igjen enda!

    SvarSlett
  9. Guu så koselig du har det :D
    Kjempeflink!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...