lørdag 30. oktober 2010

Damenes aften


På torsdag var jeg og ei venninne som nevnt før på damenes aften på Bohus. Koselig var det! :) Når vi kom fikk vi servert godt drikke og noe å spise på. Halvor Bakke holdt et inspirerende foredrag, og fortalte litt om høstens trender. Han er jo så herlig den mannen, skikkelig glimt i øyet! ;) Skulle gjerne hørt mer av han. Ellers fikk vi aldeles nydelig underholdning, Ingvild og Trond Nagell Dahl sang og spilte for oss. Hun har virkelig en nydelig stemme! :) 


Så fikk vi selvfølgelig god tid til å gå rundt og titte og shoppe om vi måtte ønske det. Det ble ikke de store utskeielsene på meg, men en søt liten cookies-boks ble med meg hjem! ;) 



Alt i alt er veldig fin kveld, selv om det ble en liten skuffelse når vi skulle dra. Det ble nemlig tomt for goodiebags, så det var mange av oss som ikke fikk. Ganske dårlig synes jeg, siden det var påmelding med navn og det hele for arrangementet. Men når det ikke var noen form for sjekk om de som kom var påmeldt eller ikke, så ble det klart at det var mange som ikke var påmeldt som hadde dukket opp. 

Men, alt i alt en koselig kveld som frister til gjentagelse! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...