fredag 22. oktober 2010

Norgesglass-utfordring

Hiver med på utfordringen Vibeke bak den fine bloggen Mammas Hus♥ har gående nå. Hun har utfordret oss til å vise frem hva vi bruker Norgesglassene våre til. Jeg har både Norgesglass, Løveglass og noen gamle franske glass med som det står "Le Meilleur" på. Så da viser jeg frem dem alle jeg! ;) 


På kjøkkenbenken står det et brett med tekopper, teklyper, sukker og  to små Norgesglass med te i løsvekt. 


Lettvint å lage seg en kopp te når man har lyst på det. Norgesglassene har jeg pyntet med blondebånd og hjemmelaget tags/merkelapper. Enkelt, men veldig koselig synes jeg! ;)


I gangen har jeg en gammel malt eplekasse pyntet med en hjerteranke, orkidè, lykt og noen søte hjerter.


 Lagde en søt lykt av et gammelt fransk glass med teksten "Le Meilleur", som betyr "det beste".


På hyllen min på kjøkkenet har jeg to gamle Løveglass stående. Den største oppbevarer jeg telys i, og den minste har jeg gamle sandkakeformer i. :)

Jeg har faktisk flere slike glass stående i kjøkkenskapet som venter på å bli brukt til noe nyttig. Så derfor håper jeg det er flere som hiver seg på utfordringen, og viser frem hva dere brukes Norgesglassene deres til. Så får jeg kanskje noe tips til hva jeg kan bruke resten av mine til også! ;)


3 kommentarer:

  1. Fine bilder :)
    Tenkte å ta den utfordringen jeg også, får se om jeg husker det imorgen, bedre lys da :D

    Ha en fin helg,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  2. Koselig.
    Her kan du se mine kreative Norgesglass: http://killingmyemptyheart.blogg.no/1288094960_kreative_norgesglass.html

    SvarSlett
  3. Bare litt treg jeg da! ;P Tusen takk for at du tok utfordringen - flotte bilder! :))

    Håper du får en flott uke!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...