torsdag 21. april 2011

Brownies muffins

Litt baking har det blitt tid til i påsken, både vaniljesauskake og brownies muffins hittil. Så derfor tenkte jeg å dele denne kjempe gode oppskrifta på muffins om det er noen sjokolade og brownies-elskere der ute. ;) 
Ingredienser:
(ca 16 stk)

2 egg
3 dl sukker
100 g smeltet smør
2 dl hvetemel
1 ts vaniljesukker
3-4 ss kakao

Slik gjør du:

Visp egg og sukker til eggedosis. 
Bland så inn resten av ingrediensene. 
Fyll muffinsformene halvfulle. 
Stek dem på 200 grader i ca 12-13 min. 


Veldig enkle og kjappe å lage, og fine å fryse. Og smaker akkurat som brownies! Nam nam! :)

post signature

6 kommentarer:

  1. Mmmmm! Disse så gode ut. =)
    (Mannen min står bak meg her og sier det er dårlig gjort å friste med sånt en sen Skjærtorsdagskveld. ;) )

    Får kanskje prøvebake disse i morgen tror jeg. Takk for at du deler!

    SvarSlett
  2. Nammmis!:)
    Denne oppskriften må absolutt prøves ut... Takk for at du deler...

    Ha en fin langfredag!

    SvarSlett
  3. Denne her skal jeg lage i dag. Jeg kjenner at det klør i fingrene etter å lage et eller annet å jeg har tittet i kokebøker men har liksom ikke funnet noe som virker fristende nok.

    Tusen takk for oppskriften.

    Ha en fin fin påske videre
    Påskeklemmer fra Elin:)

    SvarSlett
  4. Åå, dette så godt ut! Jeg er så lei av oppskrifter som ikke blir gode, så dette skal prøves.
    Ha en flott dag.
    Påskeklem fra meg

    SvarSlett
  5. takk for et bra oppskrift. Jeg elsker å lage mat! Denne oppskriften må prøves ut.

    SvarSlett
  6. Hei, var inne her idag å leitet etter Brownies muffinser, og fant denne Takk for ei kjempe goe oppskrift, har nå prøvt den ut og de blei bare så KJEMPE GOE, e nok en skolegutt som blir glae når han kommer heim fra skolen idag. Tusen takk igjen for kjempe goe oppskrift. Ha en fine dag videre.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...