torsdag 28. april 2011

Kaffekroken min...


I det ene hjørnet på kjøkkenbenken har jeg ordnet meg en liten kaffestasjon. Det er veldig lettvint og praktisk å ha kapsler, kopper og diverse annet "kaffeutstyr" i umiddelbar nærhet til kaffemaskinen. 


Denne fine trekassen fra Home & Cottage passer perfekt til oppbevaring av Nespresso-kapsler. Praktisk med tavle foran, så kan man enkelt velge seg en lungo eller espresso etter eget ønske! ;) 


Kaffemaskinen min, Nespresso Citiz & Milk, er jeg utrolig fornøyd med. Den er i bruk daglig og lager nydelig kaffe! :) 


I stedet for å sette koppene rett på kjøkkenbenken har de fått plass på et lite søtt rotting-fat. Litt ryddigere og penere å se på! ;) 


En solfylt og herlig påske er forbi, og hverdagen er her igjen. Og nå er det jammen meg snart helg igjen! ;) Stuebordet ble ferdig i påsken, og jeg gleder meg til å vise frem resultatet til dere! Hvordan bordet så ut før makeover`n kan dere se HER. Håper jeg får knipset litt bilder senere i dag! ;) 

Ha en fin torsdag! ♥

post signature

21 kommentarer:

  1. Hei ;o)
    Den kassen var kjempe søt...Jeg også har lik din Nespresso maskin og har lurt på hvor jeg skal
    oppbevare kapslene. Kjempe god idè ;o))))

    Koselig kaffehjørne du har også ;o)))

    Ha en flott torsdag ;)

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Den kassen var jo utrolig fin...Synes du har laget deg et herlig kaffehjørne:)

    Ha en fortsatt fin uke
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  3. S fin den kassen var. Lurt å samle alt på en plass.
    Veldig koselig kaffehjørne.

    Ha en super torsdag

    Bente

    SvarSlett
  4. Å, dette var nyydelig. Alt var fint! Den kassen har jeg også sett på. Tror jeg må kjøpe den, gitt.
    Ha en flott dag.
    Stor klem

    SvarSlett
  5. For en utrolig flott kasse! Kjempekjekt å bruke den til kaffekapsler, og veldig smart med tavle foran! En slik en havner nok på ønskelisten min;)

    Ha en fin dag!
    KLEM

    SvarSlett
  6. så flott kaffekrok ♥
    Veldig gjennomført og lekkert;)
    Her i huset drikkes det desverre hverken te eller kaffe, så jeg får ikke pyntet opp slik... og alle lattekoppene fra Green Gate, de blir brukt til snop og blomster...!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Hei:)
    Så kjempe fin kaffekrok du har:) Kjempe fin boks du har kapslene i, sånn kunne jeg tenkt meg:)
    Ha en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Herlig kaffekrok!
    Ha en nytelsesfull dag.
    Hilsen Irene

    SvarSlett
  9. Ååå, sånn kaffekrok vil jeg også ha!!!! ;))
    Selvfølgelig veldig praktisk, men usedvanlig dekorativt også syns jeg!

    Ha en fin dag videre...med masse kaffekos!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  10. Så lur du er, nydelig kaffikrok:-)
    ha ein fin dag, løem Linda:-)

    SvarSlett
  11. Så stilig!! Kjempefin kasse, luxus med en egen "kaffestasjon" da:)

    SvarSlett
  12. Kjempefin kaffekrok :)
    Kassen var så tøff å bildet over ble jo prikken over i en :))

    Ha en fin Torsdagskveld videre
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  13. Så fint det ble.Kjempe lur ide.
    Klem

    SvarSlett
  14. Jeg digger tehjørnet ditt, og jammen har du et kaffehjørne og som er minst like fint! Utrolig fint var det ♥ Den kaffemaskina har jeg siklet etter en stund og...men ikke funnet ut hvor jeg kan få kjøpt den. utrolig smart med kapslene oppi kassa :)

    Spent på bordet ditt :)

    SvarSlett
  15. Så mange flotte innlegg og bilder ღ herlig
    kaffekrok du har her ღ og stilig kasse og
    herlig coffee skilt :) Jeg har også kjøpt
    meg en slik kaffemaskin, men uten stimer.
    Den står ennå i innpakkningen, da den ikke
    skal frem før vi blir mer ferdig her i
    huset ;) Gleder meg masse til å prøve den!
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld, og snart
    helg :) Klem fra Mette

    SvarSlett
  16. Nydelig kasse og flotte detaljer :)
    God helg!

    SvarSlett
  17. Ååh, for en HERLIG kaffekrok! SÅ gjennomført, og nydelig og praktisk kasse! :)

    SvarSlett
  18. Hei til deg:) Takk for at du vil være med på min gi bort for familieglede:) Med dine to på 2 og 4 er det en perfekt bok:) Ellers jeg utrolig imponert over den flotte kaffekroken du har fått til!! God helg til deg:)

    SvarSlett
  19. Så flott kaffikrok, impnerende og inspirerende....jeg vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av disse kapslene, god ide!

    Takk for du har kommentert hos meg og lagt deg til følger, tvi tvi på giveawayen!

    God helg

    SvarSlett
  20. Hei. Såg du ville bli med på min give away, måtte inn å se hvem du var da!!! Herlighet for en flott blogg du har, jeg la meg til som følger....vil jo se mere av alt det flotte du har!! Ha en fin helg.

    SvarSlett
  21. Såå fint! Den trekassa var bare superstilig! Var den dyr?

    Ha en fortsatt fin søndag!

    klem June:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...