torsdag 18. november 2010

Adventsinspirasjon

Advent nærmer seg med stormskritt, og hva er vel bedre enn litt adventsinspirasjon!? Har litt tanker og ideèr for årets adventsstake, men vi får nå se om den blir like bra som den ser ut inni hodet mitt! ;) Og adventskalenderne til ungene må opp på veggen snart. Lillebror sitt første år med kalender, så det blir stas tenker jeg! :)

Foto: Ellis Corner

Foto: Kremmerhuset

Foto: Kremmerhuset

Foto: Kremmerhuset

Foto: Kremmerhuset

Foto: Kremmerhuset

Minner om min giveaway med fine premier som jeg har gående nå. Om du ikke allerede har meldt deg på, kan du gjøre det HER.


1 kommentar:

  1. Fin fin adventsinspirasjon :-)
    Likte spesielt den på det øverste bilete!
    Førjulstida er så herleg!
    Ha ei flotte helg!
    Klems

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...