fredag 19. november 2010

Kurshelg! :)

Foto: Google
De av dere som har lest bloggen min ei stund fikk kanskje med seg DETTE innlegget jeg skrev i august om tatersløyd/tråbinding. Jeg skulle nemlig på kurs og møtte klar og fornøyd opp en lørdag i oktober. Men pga sykdom ble kurset dessverre avlyst. I morgen er det derimot klart for kurs igjen, og forhåpentligvis dukker det opp en frisk kursleder denne gangen! :) 

Foto: Google
Gleder meg til i morgen og er veldig spent på hva jeg kommer til å lære iløpet av helga! :) Og om jeg klarer å lage noe som tåler dagens lys her inne, så kommer det sikkert et par bilder inn hit. Hehe! :)

Hva er deres planer for helgen? Håper dere iallefall får en super helg! :)


2 kommentarer:

  1. Lykke til på kurset i morgen. Gleder meg til å se resultatet:)
    Ha en riktig god helg.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  2. så heldig du er! det høres jo bare helt supert ut! Tenk på alt du kan laga da!!! *misunnelig*;D

    Håper kurset var vellykket ;D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...