tirsdag 2. august 2011

Dagen vi aldri glemmer...

De siste dagene har som hos de aller fleste vært preget av den forferdelige og uvirkelige tragedien som rammet hele Norge for halvannen uke siden. Jeg føler at det har vært så meningsløst å skulle blogge om interiør og andre ting, når hele Norge står stille... Jeg synes fortsatt at det vanskelig å skulle begynne å blogge igjen, men livet må på et vis gå videre og vi må prøve å rette fokuset mot det som er positivt. 


I helgen var jeg på en fantastisk fin tur i Jotunheimen, og da fikk jeg virkelig sett Norge fra sin beste side. Ellers har vi slappet av og kost oss blant annet på stranda i ferien. Det er ingen som veit hva morgendagen bringer, så grip muligheter og nyt hvert sekund! ♥


I dag har minstegutt og jeg kost oss på stranda. Herlig sommervær her om dagen! :) Til tross for at han ble operert i går (fjernet falske mandler og lagt inn dren) er formen hans helt på topp. :) Veldig godt for mamma`n hans at operasjonen er vel overstått også, for jammen er det ikke noe morsomt når de små som betyr alt for oss skal ha narkose. Spesielt ikke når mamma`n aldri har hatt narkose selv engang. 

Nå blir det sofakos med Grey`s Anantomy og is!
Nyt tirsdagskvelden! 

post signature

4 kommentarer:

  1. Godt at operasjonen er over, har selv kjent på de vonde følelsene som kommer når barna mine har hatt narkose. Heldigvis har det aldri vært alvorlige ting, så jeg er takknemlig for friske barn og sender varme tanker til alle som ikke er så heldig. Vi vil aldri glemme tragedien som har skjedd, men viktig å komme til bake til hverdagslivet igjen. Være sammen med dem man er glad i, og ikke ta ting som en selvfølge. God klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Uff, narkose er ingen spøk - men det går jo som regel bra. Har aldri måttet ha det jeg heller heldigvis, men da er man sikkert også litt ekstra engstelig for det. Ja, terror tragedien er vi alle preget av. Vi er så vant til at lille Norge alltid er et trygt sted, så det er ubehagelig å bli vekket av illusjonen...Har skrevet litt om det i dag jeg også, men forhåpentligvis med en liten trøste-dose.

    SvarSlett
  3. Huff, det har virkelig vært noen triste dager ja, helt uvirkelig...
    Men, vi er nødt til og ta tilbake hverdagen og fungere som normalt, ikke minst for ungenes del!
    Men vi glemmer aldri ♥

    Herlige bilder, nydelig farge på rosen!

    Godt og høre at lillegutt er så frisk og opplagt etter operasjonen, deilig det ;))

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Lovely blog
    I'll follow you
    Unfortunately I don't understand your language
    Please could you put an automatic translator?
    Thanks
    Mari

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...