søndag 22. august 2010

Spisestue

Når vi skulle bestemme oss for spisestue, så gjorde vi en bommert. Vi hadde i langt tid før vi fikk huset sett oss ut en spisestue som vi likte veldig godt. Vi bestilte liksågodt spisestue, sjenk og vitrineskap i god tid før vi fikk huset, slik at vi kunne få det inn med en gang vi flytta inn. 

Men etter vi fikk opp spisestuen her, angret vi veldig... Veldig dumt å angre etter vi har fått spisestue med tilhørende vitrineskap og skjenk i hus, men sånn ble det. Spisestua i seg selv var veldig fin og det var ikke noe galt med den sånn sett. Men det ble ikke helt slik vi ønsket, og samtidig fant vi en annen spisestue vi falt pladask for. Heldige som vi var fikk vi levert igjen alt sammen. Men spisestua vi heller ville ha var jo selvfølgelig på en annen møbelbutikk, så da ble det visst ny seng og litt annet nytt på oss istedet for den første spisestua. ;)

Sånn ser spisestua vår ut nå:


Nå er vi strålende fornøyde med det siste valget vi tok, og angrer ikke et sekund på at vi byttet til denne.


Lampen synes jeg virkelig ble prikken over i`en, så den er jeg super fornøyd med. Den er kjøpt på Lampehuset.


Vitrineskapet med alle krystallglassene jeg har samlet på i maaange år! :)


Skjenk med god plass til kaffe-, frokost- og middagsservise.




Slik ser spisestua vår ut sett fra kjøkkenet.

6 kommentarer:

  1. Denne spisestua var jo kjempefin☺ So lyst og triveleg du har det☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. nydelig spisestue! kan jeg spørre hvor du har kjøpt sjenken i spisestuen?

    kunne tenkt meg noe lignende selv;)

    SvarSlett
  3. kikker på bloggen din for første gang nå i min leten etter skjenk, den dukket opp ved å google skjenk:)
    Men det var jo masse annen inspirasjon her også!
    SweetCherry: Skeidar har den til fm tusen:)
    -Mette

    SvarSlett
  4. Den skjenken var nydelig :) spisestua har vi og. Elsker den ! Kjempe fornøyd !!
    Kor er skjenken kjøpt?:)

    SvarSlett
  5. Hvor er spisestuen kjøpt?

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...