lørdag 21. august 2010

Velkommen inn

Her er litt bilder av hvordan gangen vår ser ut nå om dagen! Det har vært mye malejobb her i huset, men vi har vært så heldige og fått super hjelp av familien vår! Tusen takk! :) Ellers hadde vi aldri rukket å malt hele huset innvendig før vi flytta inn. Og så mye forskjell noen malingstrøk gjør på et rom, det er helt utrolig! :)



Dette er det første du ser når du kommer inn døra hos oss. Benken og hylla med kurver er kjøpt på Bohus, og den flotte wallstickersen vant jeg på en konkurranse på Happylines. Flere wallstickers kommer garatert inn i dette huset etterhvert! ;)



Home sweet home! :)



Denne flotte knaggen, som jeg har siklet på i lang tid, fikk jeg i bursdagsgave fra Tina! Tusen takk! :) Den henger i lav høyde slik at smågutta har en plass å henge jakkene sine!



Konsollbordet m/skohylle under er kjøpt på Møbelringen. Vi har en ganske liten gang, og måtte såklart ha en plass å sette skoene våre der. Synes denne passet fint, siden jeg ikke synes vanlige skohyller ikke er særlig dekorative å se på! :P Her kan jeg i det minste ha litt pynt og blomster oppå! :)



Herlig med blomster og levende lys!



Dette er resten av gangen vår sett i fra den ytterste gangen.



Jeg er så glad i den gamle trappa i huset vårt, den gir huset så mye sjarm! Vi må gjøre noe med trappetrinnene etterhvert, for de har sprukket litt rundt kantene og vi får det nok ikke pent om vi ikke maler den. Så da blir det nok hvitmalt trapp her etterhvert. Tips og råd tas imot med stor takk! ;)



I hylla står blant annet mine første sko! :)



Denne gamle wienerstolen kjøpte jeg på en auksjon jeg var på nå i sommer! Stokken  Herlig sjarmerende med gamle møbler og ting synes jeg! :)

Slik så gangene ut når vi tok over huset, før vi begynte malearbeidet:










2 kommentarer:

  1. Kjempekoseleg gang☺
    Og den wallstickeren var kjempefin! Gjorde seg verkeleg der☺
    Held på med oppussing av gang vi og, tar si tid sia vi og får hjelp av familie (min bror) som jobbar vekke i vekene og kun kan hjelpe til i helgane innimellom-men det blir bedre etterkvart☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Så koseli dokker har fått det :)
    Utruli ka litt hvitmaling kan gjøre me rom :D


    Klæm Trine

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...