fredag 3. desember 2010

NIB-utfordring: Jul i vårt hus!

Temaet for årets siste utfordring på NIB er ikke overraskende "Jul i vårt hus". Litt julepynt og juleblomster har allerede fått kommet frem her i huset, men det er ikke ferdigpyntet ennå. Dette blir mitt bidrag, med litt stemningsbilder fra skjenken vår i spisestua.



Det gamle vinduet er pyntet med blant annet en liten søt lysklype, små englevinger og et søtt "god jul"-hjerte. 




Den gamle suppeterrinen jeg fikk tak i på en auksjon i sommer er nå fylt med amaryllis, mose, kongler, en stjerne og en gammel sandkakeform med telys. *julestemning* :) 

Ta en titt inne på NIB for å se alle de flotte bidragene og ikke minst for å få herlig julestemning! 

Ønsker alle mine lesere en fin førjulstid! ♥


6 kommentarer:

  1. Så koselig bilde, virkelig stemningsfullt!
    God fredagskveld:)

    A-H

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde!!
    God stemning!
    Kos deg i helgen
    klem Tove

    SvarSlett
  3. Kjempefine, stemningsfulle bilder, innmarikoselig med det lille vinduet.
    :)

    Ha en kjempefin lørdagskveld!

    Klem Silje

    SvarSlett
  4. Så flott! Skikkelig fin stemning :)

    SvarSlett
  5. nydelige bilder, flott pyntet:)

    SvarSlett
  6. Så nydelig stemning på bildene dine ♥ Herlig!
    Jeg bare elsker vinduet og terrinen!
    Lykke til i utfordringen!

    Klem Line

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...