søndag 26. juni 2011

Hipp hipp hurra ♥



I dag fyller eldstegutten vår, Emil, hele 5 år! Dagen skal feires sammen med familien, og bursdagsbarnet er klar for nok en feiring i dag. I går ble bursdagen nemlig feiret med en heidundrenes sjørøverfest sammen med gode venner! :) Bilder og oppskrift på sjørøverkaker kommer...


Nå må jeg nemlig bake litt til feiringa i dag! :)

Tusen takk til dere som har stemt på meg på Boligpluss boligblogg!
Hvis du liker bloggen min , så stem gjerne på meg.
-klikk på hjertet som ligger på høyre siden her på bloggen min... Du kan stemme én gang per dag!


Ha en fin søndag! :)
post signature

6 kommentarer:

  1. grattis til storebror :D
    ha en flotters feiring

    SvarSlett
  2. Tillykke med sønnen din. Hav en dejlig fødselsdag

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med storebror!!
    Stilig kake;))

    Klem line

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen i hus =)

    SvarSlett
  5. Hipp hipp hurra:0).Gratulerer så mye. Kos dere.
    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse med dagen til storebror!! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...