mandag 11. juli 2011

Trommel-bord


En kabeltrommel har nå blitt et ekstra bord som kan brukes på terrassen og i hagen. Den står foreløpig på terrassen, men jeg har egentlig andre planer for den. Snille broren til min kjære kjøpte nemlig med en nydelig brasiliansk hengekøye til oss i vinter, og kabeltrommelen skal stå ved siden av den når vi endelig får den opp. Men uten et eneste tre i hele hagen, må vi få til en annen smart løsning. Enten med et hengekøye-stativ eller et par stolper å henge den opp i! ;) Vi får se...


Trommelen var litt for ny og lys i treverket, men ble perfekt etter et strøk med drivved-beis! :)  Den fine lanternen vant jeg på forrige te-klubb med jentene. Koselig med levende lys på terrassen. Hadde det bare blitt fint vær, så vi kan nyte en sommerkveld ute snart! ;) 


Jeg satser på at finværet kommer om et par uker når jeg endelig har fått ferie! Nå koser nemlig guttaboys seg med ferie, mens jeg må jobbe litt til. Slik er det når man har begynt i ny jobb. Litt kjedelig, men så absolutt verdt det! ;)

Håper dere har hatt en fin start på den nye uka! ♥

post signature

6 kommentarer:

  1. Er vild med de kabeltromler (især de gamle) leder efter en sådan med lys og lygte. Tillykke med din ;)

    SvarSlett
  2. Heisan du. Så flott den var, Har selv en slik stående, men den trenger en omgang med vaskebøtta og kanskje ett strøk maling før den er brukanes.
    Ha en fin fin sommer.
    KLæm Susanne

    SvarSlett
  3. Hei hei,
    så fin! fant en slik i vinter men den var frosset fast i bakken, når tæla gikkvar det noen andre som var kjappere ute å fikk snappa den til seg gitt :( men men.. kanskje det kommer flere sjanser?

    Ha en fin natt,
    KLem Jatte♥

    SvarSlett
  4. Kabeltromler er supre :) Kunne gjerne tenkt meg en slik jeg og!!

    Ja nå må sommerværet komme snart. Starter ferie til helga og da vil jeg ha fint vær!!!!
    God sommer og ferie til deg når den kommer!
    Sommerklem

    SvarSlett
  5. Kjempefin!! *smile*

    Ingen trær her heller, og jeg ønsker meg sånn et skyggefullt og lunt tre å henge en hengekøye i. Hadde vært deilig!

    Ha en finfin tirsdag.
    -Ragnhild-

    SvarSlett
  6. Så fint det ble! Kjempebra DIY-tips; billig OG stilig! Men hvor får man tak i dem tro? ... Skulle gjerne hatt et slikt i det ene hjørnet på verandaen min ;-)

    Elsker forresten lavendel - din var stooor og fin!
    :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...