torsdag 14. juli 2011

Kveldssola


Kveldssola skinner så fint inn på spisestua om kvelden! 
 Har ikke vært så mange dager med sol her i det siste, men både i går og i dag har det vært nydelig vær! Herlig! Smågutta avslutta kvelden med et avkjølende(!) bad i Mjøsa, og var sååå fornøyde! ;) Håper det blir flere slike dager og kvelder utover...



Ny duk med fransk skrift fra Kremmerhuset pryder nå spisestuen. Den synes litt dårlig på bildene her ser jeg, men er veldig fin! Og her om dagen kjøpte jeg det nydeligste putetrekket med klokkemotiv, det også fra Kremmerhuset. Viser det frem senere! ;) Dere som digger Kremmerhuset, som meg, bør ta en titt innom Kremmerhuset-bloggen. Her finner dere masse inspirasjon! :)

Litt forandring har det også blitt på lysfatet, men ikke så mye nytt. Må bytte på med litt av det man har i hus fra før også. Ståltrådklokka med hjerteranken inni laget jeg på et kurs i tatersløyd jeg gikk på i vinter. Flere bilder av ståltrådklokka og andre ting jeg har laget i strengarbeid kan du se HER!



Det skinner så fint på veggen og tallerkenhylla ifra krystallene på lampa over spisestua. Det nostalgiske fugleburet som står på kista er veldig dekorativt, selv med litt enkel pynt inni; en mini-St.Paulia, litt lys og noen gamle nøkler. :) 


Håper dere har kost dere i kveldssola også! 

post signature

3 kommentarer:

  1. SÅ NYDELIG bilde av spisestua i kveldssola! det er så fint det:) Nyter det her også de få dagene vi har sol!!!

    Ha en fin helg,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder du viser! Du har det virkelig helt nydelig, mange vakre detaljer! Jeg nyter sol og sommer, måtte det vare og vare og vare....

    God fredag!!!

    Klemklem;)

    SvarSlett
  3. Heisann ;o så koselig du har gjort det!!! Kjempe fine bilder ;o))))

    Ha en flott helg ;o)
    Klem Elisabeth ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...