søndag 3. juli 2011

En værsjuk søndag...


Titter innom for å ønske dere en fin start på den nye uka! I helga har vi kost oss borte i bursdagsfeiring, med lek og moro på lekeland og med overnattingsbesøk av søteste jenta til tante! ♥

Været har heller ikke her vært så mye å skryte av, så det har vært mye innekos i helga! Det trykkende været har dessverre hodet mitt fått lide for i dag også... Trodde det var tidlig å bli værsjuk i 20-åra jeg, men ser jammen meg ut som jeg blir det. Og i dag var det så ille at det var på grensen til migrene, så måtte kaste inn håndkle og legge meg nedpå midt på dagen i dag. Ikke at det hjalp noe men... Usj, kjedelig når slikt ødelegger nesten en hel fridag med familien! Flere som er plaget med dette, og har noen råd? Heldigvis har hodet lettet noe nå sent på kvelden, så nå krysser jeg fingra for at yr.no ikke stemmer og at det kommer litt stabilt sommervær utover! ;) 

Ha en fin start på den nye uka! ♥

post signature

4 kommentarer:

  1. Hei!

    Jeg har aldri blitt så syk, men har kjent godt at det er tungt vær ute med at jeg får hodepine. Ellers har jeg en verketå, som sier meg at vi trolig IKKE får godvær helt med en gang. :P (Men jeg har tippet 30 da, så jeg er vel gammel nok til å ha verketå ;P)

    SvarSlett
  2. Reagerer mye i perioder hvis været skifter mye i temperatur da jeg har FM(fibromyalgi)

    Synes det er trasig når en egentlig går å ser frem til sommeren fra august året før, og det vi får er dårlig vær :( Har sagt det mere enn en gang, at dem som bor sydover har en bedre livskvalitet enn oss nordboere mht været !!

    God bedring til deg, å så får vi bare krysse fingrene å håpe vi får noen sommerdager denne sommeren :)

    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. Jeg har migrene og pleier å merke det når været skifter. Ikke så lett å gi noen råd annet enn å lytte til kroppen og hvile når den krever det. Ta tabletter med en gang man merker at migrenen kommer, ikke vent til det er uutholdelig vondt. *♥*

    SvarSlett
  4. Jeg kjenner meg godt igjen. Er det trykkende vær. lider hodet mitt!


    Ønsker deg en finifn start på uken!

    klemklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...