mandag 18. juli 2011

Mammas lille hjerteknuser ♥


Fikk meg en kjempe koselig overraskelse når jeg kom hjem fra jobb i dag! Se hva denne lille hjerteknuseren hadde kjøpt til mamma`n sin... Han og pappa`n hans hadde nemlig vært nede i sentrum i dag, og da hadde han spurt etter hvor blomsterbutikken var. Han ville nemlig kjøpe blomster til mamma! :) 


Forrige uke fikk jeg helt uventet levert blomster på jobben av gullgutta mine, så kan nok være at han husket hvor overrasket og glad mamma`n hans ble da! ;) Veldig koselig å få blomster både på jobb og hjemme, spesielt når jeg så gjerne skulle hatt ferie med gutta mine om dagen!


Fikk en fin bukett med hvite og nydelige lavendelfargede roser!
På det lille kortet står det: "Til mamma! Fortsatt kjempe glad i deg! Hilsen Emil". Så da kan dere jo tenke dere hva som sto på kortet til blomstene jeg fikke forrige uke! ;)

Ubeskrivelig glad i alle tre gutta mine! ♥



post signature

9 kommentarer:

  1. Overraskende, herlig hverdagslykke! ♥

    SvarSlett
  2. Ååååå, så snill og søt han er!:)
    Blomster er veldig koselig å få ja.♥
    Kos deg med sommer, til tross for manglende ferie.:)

    SvarSlett
  3. SÅ heldig du er! :) Koselig med blomster, og spesielt siden han hadde sagt at han ville kjøpe dem selv! Da ble mamma-hjertet stort tenker jeg ;)
    Klem,
    Sandra

    SvarSlett
  4. Ååå, - så herlig!
    :)

    Du har en koselig og inspirerende blogg, - så jeg legger meg til som følger. Håper det er ok? ;)


    Ha en flott dag videre.
    :)

    SvarSlett
  5. Så koselig :) Snill og søt han er:) Klem

    SvarSlett
  6. Du har gjort en bra oppdragerjobb!! Nydelig bukett!!
    Klemmer♥

    SvarSlett
  7. Så utrolig hærlig !! :)
    HverdagsLykke!

    B I R T E

    SvarSlett
  8. Så skjønn gutt du har og så heldig som får så vakre blomster!!

    Legger meg til som følger her og gleder meg til å følge den fine, inspirerende bloggen din videre! Fant deg gjennom tips og inspirasjon til hjemmet, på Facebook!

    Klem Siri

    SvarSlett
  9. ååå så herlig :) Det er virkelig slikt man kan leve veeeeldig lenge på! :) jeg elsker slike (så altfor sjeldne) overraskelser i hverdagen! :)))

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...