søndag 10. juli 2011

The Hummingbird Bakery


Jeg har lenge ønsket meg The Hummingbird Bakery-kakeboken, og nå står den endelig i hylla mi på kjøkkenet. Boka er full av lekre oppskrifter på de deiligste kaker, og jeg gleder meg til å prøve ut flere av dem. En halvtime etter unga og jeg sto opp i dag tidlig var bakinga i gang, og marshmallow-cupcakes var den første av oppskriftene vi prøvde oss på! :) 


Med god hjelp av to små bakeglade gutter ble både bakinga og marshmallow-cupcakes vellykket! :) De ble enkelt pyntet med lys rosa vaniljetopping og litt rosa kakeglitter. Hvis du synes det frister med marshmallow-cupcakes finner du oppskriften HER! :)


I morgen er det en ny dag, med nye bakemuligheter! ;)

Ha en fortsatt fin helg & ferie til dere som har det! ♥
post signature

2 kommentarer:

  1. Hei og takk for koselig kommentar og for godt micro drops, dette må vi prøve ut og servere i Balkebua;-) fin blogg med stilig layout!!!! Sommerhilsen fra Marianne:-)

    SvarSlett
  2. Åååå, nam, ser bare helt nydelig ut!!! Den boka er bare superskjønn, kjempelyst på den jeg også.

    Ha en fin helg,

    klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...