onsdag 20. juli 2011

Nye høyder...


Besøkstelleren på bloggen rundet hele 50 000 besøkende og facebook-siden rundet 500 tilhengere i går kveld! Så utrolig morsomt! :) Dette må selvsagt feires litt! Men siden det nå er ferietid, så satser jeg på en giveaway etter ferien når det er litt mer liv her inne i blogglandia. :)




Knipset som dere ser litt nye bilder på kjøkkenet i dag. Ingen store forandringer som har skjedd innpå her i det siste, men det tyder vel på at jeg er ganske fornøyd slik som det er... Selv om det selvsagt alltids er noe nytt man har lyst på! ;)


Synes det er utrolig koselig at så mange nye har funnet veien inn her på bloggen og facebook-siden min! :) Skal ta meg en skikkelig bloggrunde i morgen tenkte jeg, tiden har blitt litt knapp i det siste. Men nå er det bare to arbeidsdager igjen, og så er det ferie! Det blir utrolig godt! :)

Ha en fin kveld! ♥

post signature

6 kommentarer:

  1. Så koselige bilder du viser.

    Ha en flott ferie

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Fine bilder. Koselige hyller du har på kjøkkenet.

    Gratulerer med så mange besøk på bloggen :)

    God sommer - og nyt ferien når den tid kommer!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med mange besøk! Fordi du er flink det vettu:) Moro da!

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fine bilder fra ditt koselige kjøkken. :)
    Gratulerer med mange besøkende,
    du har en flott blogg som jeg gleder meg til å følge videre. :)
    Ønsker deg en fin dag. :)

    SvarSlett
  5. så fint det er blitt på kjøkkenet:)
    koselig bilder:)
    ha en fin sommer vidre:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med mange besøkende - så moro!!:) Nydelige bilder du viser fra kjøkkenet, masse fine ting:) Også The hummingbird bakery kakeboken! Ønsker meg den så veldig!:)

    klem Jennifer

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...