mandag 23. august 2010

Giveaway/konkurranse! :)

Tenkte jeg skulle ha en liten giveaway/konkurranse, der du kan vinne 2 stk hjemmelagde lavendellys! :)


Jeg setter stor pris på at så mange allerede følger Frøken H sin Facebook-side, bare på en ukes tid. Men jeg synes det hadde vært veldig hyggelig med litt mer aktivitet der inne, så derfor kjører jeg i gang med en liten giveaway/konkurranse. :)

Jeg trekker en vinner blant Frøken H sine facebook-venner, så er du ikke en tilhenger så bør du bli det nå. :) Klikk på "liker"-knappen på facebook-linken nesten øverst på høyresiden på bloggen her. Foreslå deretter siden for vennene dine på facebook, legg til en kommentar enten her eller på facebook-siden, og du er med i konkurransen! :)


Og om du i tillegg vil anbefale siden og spre det glade budskap med en kobling på enten facebook eller bloggen din blir jeg kjempe glad! :) 

Vinneren trekkes søndag 29. august!

Lykke til! :)


8 kommentarer:

  1. Hvor får du tak i slik lavendel? Har lyst til å prøve å lage slike lys jeg også en gang :) De ser herlige ut :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig give away! Jeg vil GJERNE delta, men jeg er ikke på facebook:-( Har slettet profilen. Legger ut en link til give awayen din hos meg.

    Takk for koselige kommentarer hos meg, det varmer. Herlig blogg du har!

    Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  3. Silje Cathrine: Tørket lavendel får du blant annet kjøpt på apoteket! :)

    Cecilie: Siden du er så snill som legger ut link til giveawayen min, skal du selvfølgelig få delta! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  4. Heisann!

    Nå har jeg invitert alle jente-vennene mine på fb, 240stk! ;)
    Ligger og en kobling på profilen min, men jeg har sperret profil da, så ikke sikkert du ser den ;)

    Mvh Astrid I.

    SvarSlett
  5. Supert, tusen takk! :) Du er med i trekningen! :)

    SvarSlett
  6. ..ikke på fjesboka...men kommentere her og krysser fingrene!!
    klem

    SvarSlett
  7. Hei. Flott side du har. Helt ny blogger. Jeg er med .. har også lagt ut en kobling på min profil (FB). Følger din side, og har allerede fått noen ideer :)

    SvarSlett
  8. Har sendt invitasjoner

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...