søndag 29. august 2010

Jakten på den perfekte lysekronen...

Jakten på den perfekte lysekronen har begynt! :) Endelig har den supersnille samboeren min gått med på at vi skal ha lysekrone på stua. Etter litt bearbeidelse og bildevisning av deres nydelig lysekroner rundt omkring i blogglandia, tror han faktisk at det kommer til å bli bra. Han var nemlig veeeldig skeptisk når jeg dro fram ideèn! ;) Så da er altså jakten i gang, og jeg setter stooor pris på alle tips jeg får. Jeg har kikket litt rundt og har funnet noen jeg liker veldig godt:


(Foto: Living)
De to øverste er fra Living. Synes de ser veldig fine ut begge to, men likte kanskje den nederste av dem best. 

(Foto: Living)
(Foto: Google)
Den nederste her er fra Lisbeth Dahl, og den er nok favoritten min av disse tre. Synes den ser aldeles nydelig ut, og likte veldig godt at den er hvit! :)

Hva synes dere?


4 kommentarer:

  1. god søndag til deg,
    nydelige lysekroner du titter på,
    den hvite var alldeles bedårende.
    vanskelig valg dette,finnes jo så mange fine.
    ønsker deg en herlig dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hei!
    Første gangen jeg besøker bloggen din, men det blir aldeles ikke den siste! Koselig!
    Jeg likte den hvite fra Lisbeth Dahl best...Skal du ha den over spisebord eller salongbord?

    Ha en fin søndag!

    Klem, Et hverdagshjem :)

    SvarSlett
  3. God søndag til dere også! :)

    Ja, det er et vanskelig valg, men jeg kjenner jeg heller mot den hvite fra Lisbeth Dahl. Den skal henge over salongbordet! :) Kom gjerne med forslag om dere vet om noen andre fine! ;)

    klem Frøken h

    SvarSlett
  4. Hei hei, Jeg er på jakt etter den lysekronen fra Hjerterom som du har avbildet. Jeg har funnet den samme i butikken til venninna min i Kirkenes, men det er litt vel langt å reise for å kjøpe lysekrone.... Vet du hvem som har agentur på denne?

    Mvh
    Janne Karin

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...