fredag 11. mars 2011

Anetteshus-utfordring: Min favoritt

Anette bak den nydelige bloggen Anetteshus har en ny utfordring gående om å vise frem sin favoritt. Det kan være et møbel, en gjenstand eller en detalj... Jeg har så mange ting jeg er sååå glad i, men det er en ting jeg alltid faller tilbake på... Det gamle vinduet mitt som står på skjenken! :)


Når vi skulle rive uthuset, etter vi kjøpte og tok over huset, fant jeg flere gamle skatter, blant annet dette lille vinduet. Liker så godt at det er gammelt og naturlig slitt! Elsker å ha friske blomster og levende lys stående her sammen med vinduet. Stemningfullt! :)


Ta en titt HER for å se alle de fine bidragene. :)

Mine tanker i kveld går til alle de som er rammet av den enorme tragedien i Japan. Har fulgt med på hvordan jordskjelvet og tsunamien har forårsaket enorme ødeleggelser på nettet i dag. Lys er tent for alle dem som er rammet...♥

9 kommentarer:

  1. Så koselig pynt på sjenken! Vinduet ditt var veldig fint og sjarmerende, og sammen med de andre tingene ble det ekstra fint :)
    Riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Nydelige ting på skjenken! Fikk virkelig vårfølelse av de bildene.

    Legger meg til som følger her jeg :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig med slike gamle vinduer ♥ og pynten på skjenken din er nydelig, du er veldig flink med stilleben;)

    Ha en herlig helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Nydelig stilleben ♥ og det vinduet ditt var hærlig!! Skjønner godt det er en favoritt ja : )
    Ha en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig og fint satt sammen pynt sammen med vinduet!:)

    God helg til deg og dine!

    klem June

    SvarSlett
  6. Åhhh så nydelige bilder!!! Nydelig med det vinduet og greinene sammen. Så flink du er! Vårstemning deluxe:)

    Håper du får en finfin lørdag!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Nydelig vindu; skjønner godt at dette er en favoritt :-)

    Nå er det Nachos og film her!
    Håper du og dine koser deg med lørdagskvelden :-)

    :-)

    SvarSlett
  8. ååå så lekkert!
    Kjempe fint vindu og pynten rundt var rå lekkert!!:)
    Ha enn fin kveld:D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...