mandag 21. mars 2011

NIB-utfordring: Vis meg dine bokstaver...

Bokstaver har vært populært i interiøret lenge nå, og det ser ikke ut til at vi blir lei. Norske Interiørblogger har utfordret oss til å dele bokstavinspirasjon, så her kommer litt fra meg! :)


På hylla på kjøkkenet står bokstaven A, som er forbokstaven min. Og i dag fant jeg et fint oppskriftskilt på Kremmerhuset med navnet mitt; Aina`s knekkebrød! Det måtte jeg jo bare ha! ;)



På rammehylla over sofa`n står bokstaven E for skøyer`n vår på bildet; Emil! :)



Dette var noen av bokstavene her i huset. Se mer herlig bokstavinspirasjon HER! :)

Ha en fortsatt fin kveld! ♥

15 kommentarer:

  1. God kveld;)
    Og takk for gode ord og award!
    Tusen takk ♥
    Er så fint med slike bokstaver og ord rundt om i huset, har blitt endel slike her og;)

    Nydelige bilder hos deg!

    Klem line

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så fint! Jeg ble spesielt begeistret for hylla med E`n og det flotte bildet av skøyer`n Emil! Virkelig herlig!

    Det gamle vinduet med &`n, barneskoene og norgesglasset med de vakre kvistene er også et flott skue! Nydelige komposisjoner!
    Du er et naturtalent!! :))

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Utrolig fint hjem du har :) Og nydelige kombinasjoner med bokstaver og bilder, hyller og annet fint!

    Ha en solfylt dag.

    SvarSlett
  5. Her var det mye fint - du har plassert dem så godt rundt i interiøret ditt, stilig! Gøy at du fant en oppskrift med ditt navn på da, skjønner at du måtte ha den :)
    God tirsdag! Klem

    SvarSlett
  6. Kjempefine hyller og knagger:)
    Nydelig stil:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Ååå du har det så flott på hyllene dine, jeg var på kremmerhuset i går og stod med det knekkebrød skiltet i handa, var så søtt.Kjøpte det ikke..

    klem Åse

    SvarSlett
  8. Kjempe flotte!!=)=)
    Hvor er de home bokstavene kjøpt?;)

    SvarSlett
  9. God morgen:)

    du har vunnet hemmelig giveaway hos meg ♥

    send meg adressen din så får du overraskelsen i posten:)
    ha en fin fin dag:)

    klemmer fra LInda

    SvarSlett
  10. Så utrolig vakre bilder..
    Ha en flott Tirsdag.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  11. Kjempefint! Jeg har også helt dilla, og tror stua blir tom og stusselig den dagen jeg går lei, hihi;))

    Kunne ikke unngå å la meg imponere over hjerteranken din...hvordan får du den til så fin?

    Ha en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  12. Kjempe fint:) Så mye herlig bokstaver du har:) Likte spesielt E`n ved bilde av skøyeren,ikke sånn som alle andre har det:)
    Klem

    SvarSlett
  13. Så masse flotte bilder! =)
    Herlig skøyerbilde! ;)

    Klem

    SvarSlett
  14. du har så fin en blogg ! :)
    Er ny på blogg verden så hadde vert morsomt om du hadde orket å tatt turen innom min.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...