lørdag 5. mars 2011

Jeg er ukens interiørblogger på...


Og jeg håper at de nye som kommer innom bloggen min vil trives her og finne inspirasjon! Heng deg gjerne på giveawayen min, hvor du kan vinne fine premier! :)

Tips & Inspirasjon Til Hjemmet er en facebook-side for oss som er godt over middels interessert i hus, interiør & oppussing. Her kan medlemmene legge ut bilder fra hjemmet sitt, bilder av ting de er glad i eller har laget og gjerne vil vise fram eller anbefale til andre, ting de ønsker å selge eller er på jakt etter. Ja, rett og slett alt som har med hjemmet og gjøre og som kan være til nytte, glede og inspirasjon for andre. Målet er at dette skal bli et slags "interiørblad" på nett hvor medlemmene selv kan være med å bestemme innholdet ved å bidra med sin inspirasjon. 

Hvis du er medlem av denne gruppen vil du hver eneste uke fremover ha sjansen til å vinne vakre produkter fra kjente nettbutikker/butikker som sponser siden. Denne uken kan du vinne kjempefine premier fra hele 3 nye bidragsytere; Hjem i tiden, 43 Mill Brick House og Hobbyplanter.no. Gå inn på Tips & Inspirasjon Til Hjemmet sin blogg for å se mer! :)

Dette er en side jeg anbefaler alle å ta en titt innom! :)

2 kommentarer:

  1. Jeg er medlem på deres FB sider, og der finner jeg mye inspirasjon. Har ikke vært inne på siden på noen dager, så nå er det på tide. Er følger på bloggen din og gleder meg til å følge deg videre, klem fra Mona

    SvarSlett
  2. Hurra for deg, og seff er vi der allerede :D

    Ha en fin søndag.

    Mvh Heidi

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...