tirsdag 1. mars 2011

Min personlige almanakk

Jeg er totalt avhengig av å ha en almanakk hvor jeg kan skrive ned alle avtaler, bursdager og andre mer eller mindre viktige ting i. :) I fjor ble jeg tipset av ei venninne om en svensk nettside der man kunne bestille en mer personlig almanakk; www.personligalmanacka.se. Denne herligheten av en almanakk ble bestilt på nyåret og jeg er kjempe fornøyd! :)


...både på fremsiden og på baksiden! :)
 Du kan skreddersy din egen almanakk ved å velge eget design både utvendig og innvendig. I ukeskalenderen kan du velge hvilke moduler du vil ha nederst på sidene; jeg har valgt "ukens å gjøre" på ene siden og blanke linjer på andre sider. Helt bakerst er det også valgfrie sider; linjeark, ruteark, adresselister, noteark eller årskalender. Ellers har jeg valgt å ta med bursdager, navnedager og en liten rubrikk for dagens trening og jobb. Bursdager kan man legge inn og lagre i systemet slik at alderen automatisk forandrer seg til neste år du skal bestille ny almanakk. Kjekt! :)
Besøksteller`n min har iløpet av kvelden passert 25000 besøkende og jeg har nesten 100 følgere (98 i skrivende stund;). Så utrolig morsomt at så mange har funnet veien til min lille blogg! :) Jeg ønsker å gi dere noe tilbake, så en giveaway er like rundt hjørnet. Og følg ekstra godt med, om dere likte dette innlegget...;) 

6 kommentarer:

  1. Se der, den var jo kjempeflott! :)
    Det kunne jeg tenke meg!
    Takk for tipset..

    Nattinatt!

    Klem fra Ida :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin! :)

    Jeg ELSKER min!! Og neste år blir det personlig bilde på forsiden - det så jeg nemlig ikke før det var for sent. :P

    SvarSlett
  3. Utrolig smart! Jeg er en av de som har vanskelig med å huske bursdager...det blir jo som regel noen av dem og. Takk for tipset og ha en fortsatt strålende dag :)

    SvarSlett
  4. Neste år skal eg også ha meg ein slik☺
    Kjøpte til min kjære i farsdagsgåve i fjor og den er kjempefin!

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. Oi, så fin!! :) Også så kjekt at man kan legge inn bursdager, og at de blir husket og oppdattert til året etter.....!! Takk for tipset! :)

    SvarSlett
  6. Den var jo kjempefin! Så utrolig praktisk å kunne bestemme designet og innholdet på sidene selv :)
    God onsdag!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...