tirsdag 29. mars 2011

Giveawaypremie # 3 & 4 - Fru Rosa`s Landhandel

Nå er det bare tre dager igjen til trekning av giveawayen! Og med sååå mange som er med så blir det utrolig spennende å se hvem som stikker av med de fine giveawaypremiene! Kjempe morsomt at så mange vil være med! ;) Helt på tampen før trekning på fredag skal jeg presentere de siste premiene. 



Fru Rosas Landhandel er en nettbutikk som har lyst til å tilby noe for alle og enhver som er ute etter ting og tang til hus & hjem, både for liten og stor. 
Her vil du finne alt fra viktorianske dukkehus med tilbehør og annet spennende ting til ungene samt mange flotte ting til hjemmet ditt som fine klokker, servise, tøffe skilt, småmøbler m.m. 
Nettbutikken Fru Rosas Landhandel kom i drift i september 2010, men det finnes også en liten koselig landhandel med samme navn i Kolbeingjerdet i Midsund. 


Jeg er veldig glad jeg har fått muligheten til å gi to av mine lesere hvert sitt sett med et nydelig tea towel fra Green Gate og en babykanin med strikket dress fra Maileg. Alt fra Fru Rosa`s Landhandel.


 Tea towel i fargen maggie blue fra Green Gate og en blå babykanin fra Maileg.


Tea towel i fargen maggie yellow fra Green Gate og en rød babykanin fra Maileg.

ps. Besøk også Fru Rosa`s Landhandel sin facebookside og hold deg oppdatert på nyheter og tilbud.

(klikk på "Meld deg på giveawayen her!", og skriv en kommentar i innlegget; Giveaway -vil du være med å feire. Altså ikke under dette innlegget, dette er kun er presentasjon av premien! Selv om dere gjerne må kommentere premien også;)

4 kommentarer:

  1. Kaninen med rød pysj var jo bare kjempeherlig :)

    SvarSlett
  2. Utolig søt kanin! Maileg er så koselig!:)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Så utrolig mange flotte premier du har i giveawayen din. Jeg har meldt meg på og satser på vinnerlykke inne hos deg. Utrolig koselig blogg du har, her må jeg legge meg til som følger og lenke inne hos meg så jeg kan følge deg videre :-)

    Lykke til i min trekning på fredag!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...