søndag 6. mars 2011

Giveawaypremie # 2 - BoligDrøm

BoligDrøm er et nytt flott blad for alle som elsker de gode ting i livet. Dette er bladet som inneholder det beste av både interiør, mat & hage. Bladet ble en favoritt fra aller første nummer. :)

Derfor er jeg veldig glad jeg har fått muligheten til å gi en av mine lesere et årsabonnement av BoligDrøm (verdi 488,-, 10 utgaver i året)


Bladet tar for seg ulike trender og er fylt opp med inspirerende "hjemme hos" reportasjer. Og ikke minst er det utrolig morsomt å se hvordan bloggere innen både interiør, mat og hage er viktige bidragsytere. Morsomt å se kjente fjes! ;) 
(klikk på "Meld deg på giveawayen her!", og skriv en kommentar i innlegget; Giveaway -vil du være med å feire. Altså ikke under dette innlegget, dette er kun er presentasjon av premien! Selv om dere gjerne må kommentere premien også;)


 

5 kommentarer:

  1. Et kjempeflott blad, jeg har kjøpt alle bladene som er kommet ut til nå. (Er interiørmagasinjunkie;) Ha en fin dag til deg, og nyt solen om den skinner hos deg også. Det gjør den her på Os, og jeg skal ha meg en tur ut innimellom slagene inne. Mange prosjekter på gang i dag, klem fra Mona

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg havnet her inne på bloggen din da jeg søkte på "gamle margarinkasser"...og hit kommer jeg gjerne mer! :)
    Flott blogg! Jeg følger deg videre.
    ...også må jeg jo melde meg på giveaway`n din. Super premie!

    Håper vi blogges!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  3. Hærlige premier du har : )
    Tusen takk for den koselige kommentaren hos meg : ) Min søster ble veldig glad for ventepakken ; ) ! Koselig å gi litt oppmerksomhet!
    Ha en flott ny uke...her skal vinterferien nytes skikkelig ; )
    Klem Tove

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...