fredag 25. mars 2011

TEA ROOM

Uka her har gått fort, og det har blitt lite blogging. Ser at dere stikker innom allikevel, så det er kjempe koselig. Takk for alle koselige kommentarer! ♥ I kveld skal jeg ta meg en tur rundt til dere tenkte jeg, lenge siden jeg har fått tatt meg en skikkelig bloggerunde! Gleder meg! ;) 


Jeg elsker te! ♥ Så den ene hylla på kjøkkenet er forebeholdt te og diverse tilbehør! Lettvint når jeg vil ha meg en stor kopp med nydelig te! ;) 


To små Norgesglass har fått hjemmelagede etiketter og blonder, og brukes til oppbevaring av te i løsvekt. Skulle gjerne hatt flere av disse små Norgesglassene, så om du veit om noen så gi meg gjerne et tips i kommentarfeltet! ;) 


Tea room-skiltet jeg fant på Kremmerhuset passet jo fint i tehylla mi, både i fargen og alt!  Koppene og tesilen med den lille søte tekanna på er også fra samme butikken! :)


Håper sola skinner hos deg i dag også, og du får en super helg! :)

14 kommentarer:

  1. Første gangen jeg så disse koppene, var i bloggen din da du hadde kjøpt dem. Da ble jeg helt betatt av disse fine koppene og ettersom jeg bor langt unna Kremmerhuset måtte jeg få noen til å kjøpe det for meg, så forhåpentligvis kommer dem i posten snart :)

    Kjempefin tehylle og utrolig søte etiketter på norgesglassene.

    Håper du får en kjempefin dag :)

    SvarSlett
  2. Tror faktisk jeg har et sånt norgesglass til salgs på Mies Lopper... Nydelig tehylle du har laget deg :) Jeg elsker te, drikker ikke kaffe så her i huset er det ganske mye te å velge i også :D *♥*

    SvarSlett
  3. Elsker bildene du deler, nydelig og inspirerende!

    Award til deg på bloggen min :)

    SvarSlett
  4. Så fint! No fekk eg lyst å lage meg te eg og :D God helg! Hilsen Grete

    SvarSlett
  5. Kjempefin te hylle...sjarmenrende : )

    Ha ei strålende fin helg :)

    SvarSlett
  6. Så søt en hylle. Vårlig og rosa. greit å ha ting man bruker mye lett tilgjengelig.

    Ha en fin fredag du også!

    SvarSlett
  7. Kjempe koselig og fin tehylle:)
    Så fint du har ordnet norgesglassene,med blonder og etikketer:)
    God helg:)
    Klem

    SvarSlett
  8. herlig:) gaven din sendes på mandag..her har spysyken innhentet oss så har ikke orket å gå på posten..:)
    god helg!! klemmer linda

    SvarSlett
  9. Så fint det var i hyllene,
    likte godt koppene dine.
    Ha en fin dag. :)

    SvarSlett
  10. Heihei! :)
    Så masse fine detaljer i hjemmet ditt! Elsket detaljene på te-hylla de! hihi. Morsomt med de Norges-glassene, jeg er så glad i det!

    Fin søndag til deg <3
    klem lillmy

    SvarSlett
  11. Så nydelige og inspirerende bilder du viser… Herlig tehylle med mange fine kopper og søte små norgesglass. Nydelig skilt også :) Flott innlegg under her også, så fint med slike hylle pyntet med blomster, bilder, bokstaver og mye annet fint – drømmer meg helt bort… Ønsker deg en fortsatt fin kveld videre, klem fra Mette

    SvarSlett
  12. Så koselig tehylle du har, flotte bilder! :)

    Ha en fin ny uke:)
    Klem

    SvarSlett
  13. hi
    I think you have a beautifull blogg, full of beautifull ideas.
    and I just borrowed 3 of your photos (ofcours with a link to your blogg)
    I am a new but very interested fallower.

    Stína

    SvarSlett
  14. Heisan.
    Loppis på dine kanter til helga tror jeg. Der finner du helt sikkert flere Norgesglass :-)
    Jane

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...