tirsdag 15. mars 2011

Tirsdagskos ♥

Tirsdag er den ultimate tv-kvelden for meg! Og på en slik kveld er det vel lov å unne seg litt ekstra, er det ikke!? ;) Når samboeren i tillegg er borte på kurs, så må vi ha noe å trøste oss med! Unga og jeg bakte fylte horn med ost og skinke som vi har kost oss med til kveldsmat. Trodde det ikke var mulig å få plass til så mye mat i så små mager jeg! ;) 


I nyeste BoligDrøm fant jeg en fristende oppskrift på vaniljemilkshake, det skal jeg kose meg med til Frustrerte Fruer nå! :)

Ekte vaniljemilkshake

2 vaniljestenger
1/2 l krokanis
2 1/2 dl melk

Del vaniljestengene og skrap ut frøene. Ha frøene, is og melk i en blender og bland til en tykk, jevn milkshake. Server med en gang. Krokanisen kan byttes ut med en annen is etter eget ønske. Nyt! :)


Om du har lyst på et abonnement av BoligDrøm, så sleng deg med på giveawayen min! ;)

God tirdagskveld! ♥

12 kommentarer:

  1. så deilig da...hadde jo håpa å finne oppskriften på de delikate hornene også, så de kunne prøves her i huset også!
    klem, Kristin

    SvarSlett
  2. Herlig!!!
    har også lyst på en no eg :)
    Ha en fortsatt god kveld :)

    SvarSlett
  3. mmm..det så deilig ut!! Klart man må kose seg! I dag blåste vi i alt som heter leggetider og hverdagstruktur og laget middag kl 20 til hele gjengen! Skikkelig Lørdagskos en vanlig Tirsdag :) Pappaen i huset skal ut å reise til Kina igjen, så nå måtte vi ha en siste kosekveld sammen før han drar :) Kos deg foran tv`en! Jeg skal vaske kjøkkengulvet jeg- av alle ting! svigermor kommer for å passe her i morgen, da liker jeg at alt er på stell :D Rare meg..

    klem Merethe

    SvarSlett
  4. Jeg ELSKER horn med ost og skinke.
    Må ringe mamma og spørre pent om hun vil lage noen poser til meg :)
    Selv om det ikke er vanskelig, så blir mamma sine alltid best :)

    SvarSlett
  5. mmmm så kjempegodt ut! jeg glemte hele frustrerte fruer i kveld, sånn er det å bli hekta på blogger, hehe. får satse på å få med meg reprisen. *♥*

    SvarSlett
  6. Kristin: Skal prøve å få lagt ut oppskrifta en dag snart jeg! ;)

    SvarSlett
  7. Ser utrolig godt ut! Og er så absolutt lov å kose seg litt innimellom :)

    SvarSlett
  8. D hørtes jammen meg ut som en herlig og fortjent tirsdagskveld

    Bli gjerne med på give awayen min

    ha en herlig onsdag :)

    SvarSlett
  9. Å de så deilig ut...
    Ja man fortjener litt kos.
    Ha en herlig onsdag.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  10. Nam nam, så veldig godt ut! :)
    Legg gjerne ut oppskrift, det hadde nok vært populært her i huset.

    Ha en fin dag!
    Klemmer fra Ida:) (Interiør~drops)

    SvarSlett
  11. Enig! Tirsdag er en bra tv-kveld.
    Veldig morsom episode i går:)Til og med min kjære følger med!
    Hornene ser veldig veldig gode ut! Tror vi må lage noen slike i helgen tenker jeg.
    Ha en fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  12. Er så enig, tirsdagskvelden er den ultimate tv-kvelden! Og det har den vært så lenge jeg kan huske igrunn.
    Fylte horn er supergodt! I tillegg til skinke og ost bruker jeg purre og/eller paprika også.
    Ha en flott onsdag!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...