mandag 14. mars 2011

Bloggen er full...

Da hadde jeg visst brukt opp kapasiteten når det gjelder lagring av bilder på bloggen...:( Nå har jeg søkt og lest litt om hvordan dere andre har gjort det, for å få litt tips. Så istedet for å begynne å slette bilder, så kjøpte jeg litt ekstra lagringsplass, siden det ikke koster mer enn ca 30,-! Så slipper jeg å risikere at det blir borte masse bilder her inne! ;) Meeen, det tar ca et døgn (ikke mer håper jeg!?) før jeg får lastet opp flere bilder... Så innlegget som var planlagt i kveld ble utsatt på ubestemt tid! Håper det er i orden i morgen! :) 


Ellers må jeg takke for alle de koselige kommentarene i innlegget under! :) Jeg er nok langt ifra noen mester i strengarbeid ennå, men øvelse gjør mester ikke sant!? Utrolig morsomt er det iallefall! :) Og ikke minst når jeg får slike koselige tilbakemeldinger fra dere, herlighet! ♥

Håper dere har hatt en fin start på uka! Her har lillebror (som ble 2 år  januar) lagt seg i ny seng i kveld, juniorseng for store gutter. Og dovendyret vårt sovna nesten før hodet traff puta! Hihi! Stolt av go`gutten! ♥

6 kommentarer:

  1. Så spennede med kurset i strengearbeid som du har vært på. Skal undersøke om det finnes noe sånt i distriktet her også, for dette har jeg lyst til å lære :-)

    SvarSlett
  2. skrekk og gru...når den dagen kommer blir det krise i heimen....full blogg!!!!????
    Håper det er leeeeeenge til enda.godt å vite det finnes muligheter når det skjer:))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  3. skrekk og gru...når den dagen kommer blir det krise i heimen....full blogg!!!!????
    Håper det er leeeeeenge til enda.godt å vite det finnes muligheter når det skjer:))))
    toveklem:)

    SvarSlett
  4. Jeg kjøpte også ekstra lagringsplass da min blogg ble fulll, og det gikk forholdsvis fort (under ett døgn) før bloggen var oppe og gikk igjen med masse lagringsplass :)

    SvarSlett
  5. Oy visste ikke dette jeg.. Hehe.
    Ha en herlig tirsdag.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Hei!

    Jeg vet ikke hvordan du legger inn bilder i bloggen - laster du opp direkte til blogspot, eller laster du dem opp i ekstern lagringsbank (for eksempel eget domene, photobucket og flickr) for deretter å lenke til bildet i bloggen? Sistnevnte sparer betydelig med plass i bloggen, slik at den ikke blir full med en gang. Men det er mulig du allerede vet og gjør dette :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...