søndag 20. mars 2011

Vinnerlykke ♥


Forrige helg var jeg så heldig å vinne dette nydelige quiltepleddet fra Chic Antique på Tips & Inspirasjon Til Hjemmet. En side jeg har nevnt her inne opptil flere ganger, men for dere som ikke veit er Tips & Inspirasjon Til Hjemmet en facebook-side for oss som er godt over middels interessert i hus, interiør & oppussing. Her kan medlemmene legge ut bilder fra hjemmet sitt, bilder av ting de er glad i eller har laget og gjerne vil vise fram eller anbefale til andre, ting de ønsker å selge eller er på jakt etter. Ja, rett og slett alt som har med hjemmet og gjøre og som kan være til nytte, glede og inspirasjon for andre. Målet er at dette skal bli et slags "interiørblad" på nett hvor medlemmene selv kan være med å bestemme innholdet ved å bidra med sin inspirasjon. 

Hvis du er medlem av denne gruppen vil du hver eneste uke fremover ha sjansen til å vinne vakre produkter fra kjente nettbutikker/butikker som sponser siden. Gå inn på Tips & Inspirasjon Til Hjemmet sin blogg for å se mer! :)

Dette er en side jeg anbefaler alle å ta en titt innom! :)

Dette nydelige teppet er gitt av InteriørGleder, en koselig og nystartet nettbutikk. Dem har også en gave- og interiørbutikk i Bjørkelangen i Aurskog-Høland kommune. Her finner du en spennende blanding av gammelt, nytt og håndlaget. Anbefaler alle å ta en titt! :)


Fargen på teppet passer perfekt til lotuslykten og vasen fra Kremmerhuset. Gammelrosa er en favoritt nå om dagen, nydelig vårfarge! :) Kjøpte meg noen få magnoliagrener når jeg var innom blomsterbutikken før helga. Er så fine og eksotiske disse blomstene. Hadde vært supert å hatt et slikt tre ute i hagen, men noen som veit om det overlever klimaet her på indre Østlandet!? 


Håper dere har hatt en super helg! :) Vi har kost os ute i herlig sol og sett snøen smelte! ;) 

8 kommentarer:

  1. Hallo!
    Gratulerer så mye. Flott å se at teppet har kommet vell fram! Masse takk for omtale og link. Trenger det masse slik i starten!!!!

    Klem fra Lena Celine

    SvarSlett
  2. Ååååå så heldig du er! Hadde SÅ lyst å vinne det teppe selv, kjempelekkert:)

    Kan jeg spørre hvilket program du bruker til bilderdigring og lage slike som i dette innlegget?

    Kos deg med teppet ditt og ha en fin ukestart!

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Så nydelig det var...og så pent stylet :)

    SvarSlett
  4. Så koselig blogg du har! :-) Vedrørende magnolia, så finnes det ganske hardføre sorter, f.eks. stjernemagnolia. Nå vet jo ikke jeg hvor på Østlandet du bor, men denne går i hvert fall fint på lune plasser på Hamar og Lillehammer, vet jeg. Anbefaler deg å gå på et hagesenter med fagfolk og be om råd der!

    SvarSlett
  5. Gratulere så masse :)
    Nydelig teppe!

    Tusen takk førr awarden , som du kanskje så tok æ den i går :D
    Trur nemlig æ glemte å takke dæ igår.. går litt i surr her nu, med låsning i ryggen å dårlig tålmodighet :P

    ha en nydelig mandag!

    Klæm

    SvarSlett
  6. Så flott teppe og blogg. Vant selv på tips og inspirsjons siden for litt siden;) (inspirasjon til kjøkken)
    Ligger meg som følger og gleder meg til å følge deg;)

    SvarSlett
  7. Hallo!
    Håper det er greit at jeg låner et bilde til bloggen min? Linker selvfølgelig!!

    Lena Celine

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...