fredag 4. mars 2011

NIB-utfordring: Kjøkken

Jeg hiver meg med på månedens utfordring fra NIB, så her kommer et lite bilderas fra kjøkkenet vårt! Er jo ikke så lenge siden jeg viste en del bilder fra kjøkkenet, men håper dere tåler litt flere!? ;) Så da ble det litt gjenbruk og litt nye bilder i dag!
Den gamle Ikea-tavlen som var limt fast til innredningen når vi kjøpte huset fikk en makeover, les mer om det HER!
Jeg er veldig glad i kjøkkenet vårt og bruker mye tid innpå her. Veldig godt med stort kjøkken, selv om jeg av og til skulle ønske at det var enda større! Kan det egentlig bli stort nok!? ;) Kjøkkengruppa vår heter Koster og er fra Bohus, og innredningen er som dere ser Ståt fra Ikea. 
Mellom to overskap på kjøkkenet er det et par hyller som jeg er veldig glad i. Jeg elsker å stæsje og ordne her, og skifter ut innhold etter ønske og humør! ;) 
Dette er altså mitt bidrag! ;) Ta en titt inne hos NIB for å se alle de fine kjøkken-bidragene! Her er det mye flott inspirasjon å hente! :)

Ha en fiiin fredagskveld! ♥

19 kommentarer:

  1. Må bare få si hvor utrolig koselig kjøkken du har! for ikke å snakke om den tavla fra Ikea. Takk for tipset :) Ha en fortsatt fin fredagskveld.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kjøkken og utrolig flotte bilder!


    Håper du får en herlig helg!!


    Vibeke :)

    SvarSlett
  3. Knall fint kjøkken. Har veldig sansen for ting og tang hylla di jeg. :)
    Line-Cathrin

    SvarSlett
  4. Sukk... det er mitt drømmekjøkken du har altså;)) Heldige du ♥ Jeg har såååå lyst og bytte frontene til denne Ståt fra IKEA! Må bare spare litt først... Og så er ikke vårt kjøkken så stort som deres, så får det jo ikke akkurat slik, men... Elsker fargen og strukturen!
    Og de små hyllene dine med stæsj på - akkurat passe romantisk og vakkert ♥

    Den kritt-tavlen har vi og, jeg malte den hvit for noen uker siden... ble jo sååå mye finere;)
    Kjmepelurt med slik hønsenetting på!

    Ha en fin helg og masse lykke til i NIB's utfordring - du er min favoritt, hihi ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Hei på deg!!

    Kjempeflott kjøkken♥
    Liker så godt hyllene dine!

    Ønsker den en fin helg,
    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  6. Skikkelig hærlig kjøkken du har!! Masse benkplass er gull verdt...og jeg har desverre ikke det ; ) ! Vi har dette kjøkkenet på hytta, men bare et bittelite et ; )Nydelig!!
    Ha en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  7. Du har et veldig trivelig kjøkken! Veldig koselig på hyllen. :-) Lykke til!

    SvarSlett
  8. For et flott kjøkken du har, Aina!!
    Nydelige vilder du har tatt! Digger trekassen du har på hylla di:) Slike får man aldri nok av:)


    Lykke til i utfordringen og riktig god helg til deg og dine!
    Klem.

    SvarSlett
  9. Nydlig kjøkken, lykke til i utfordringen. Her har vi jaggu konkuranse ja:-)

    Klem Åse

    SvarSlett
  10. ...Koselig kjøkken
    med mange detaljer å hvile øynene på :)

    SvarSlett
  11. Kjempefint kjøkket- og flott blogg! Veldig fine bilder :)
    Jeg blir din følger..

    SvarSlett
  12. Fiint! Fint kjøkken og fin blogg :)
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  13. Nydelig kjøkken, som du sier så kan det vel aldri bli stort nok, men jeg synes du har fått mye ut av ditt. Vårt kjøkken er heller ikke stort, har planer om å slå ned veggen melllom kjøkken og spisestue, blir lysere og vi får brukt spisestuen mer. Nå foregår nesten all spising foran TV i stua, klem fra Mona

    SvarSlett
  14. Kjempefint kjøkken du hadde! Lunt og koselig=) Likte spesielt hyllene med "humør-innhold"=)=)

    SvarSlett
  15. Kjempefint kjøkken du hadde! Lunt og koselig=) Likte spesielt hyllene med "humør-innhold"=)=)

    SvarSlett
  16. Kjøkkenet ditt er helt nydelig, stilrent og flott! Lykke til i utfordringen.
    God søndagskveld :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  17. Aa, for et herlig kjøkken!! Og akkurat ei slik kjøkkengruppe har vi sett på nå..!! ;) Eneste som holder oss litt tilbake er at det er en smule upraktisk med stoff på kjøkkenstolene, synes jeg... Men det er uten tvil ei veldig fin kjøkkengruppe!!! :)

    Og DE supre hyllene da..!! Du er så flink til å innrede, akkurat slik jeg liker det! Du er virkelig inspirerende! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...