lørdag 19. mars 2011

Award & utfordring ♥

Jeg har fått denne award & utfordringen fra Pippilottas hus, og hiver meg selvsagt med på den! :) Tusen takk! ♥

Med awarden følger disse reglene:
Link til den som gav deg awarden, besvar spørsmålene og gi den videre til 10 blogger. Here we go! :)


Spørsmål 1: Hvorfor startet du å blogge?
Jeg har lest og fulgt mange interiørblogger lenge før jeg startet selv. Etter vi kjøpte oss nytt hus fikk jeg lyst til prøve meg selv, og bli en del av den inspirerende verden her inne. Morsomt å ha en slags dagbok for oppussing for hus og hjem å se tilbake på! :)


Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?
Det har blitt veldig mange etterhvert, for det meste interiørblogger. Masse herlig inspirasjon å finne her i blogglandia! :)


Spørsmål 3: Hva er ditt favoritt makeup merke?
Mary Kay.

Spørsmål 4: Hva er ditt favoritt klesmerke?
Siden jeg jobber som ass. butikksjef på Bik Bok handler jeg det meste av klærne mine der! Blir nok annerledes den dagen jeg slutter der, og ikke får rabatt lenger...


Spørsmål 5: Hva er ditt "må-ha" makeup produkt?
Det må bli mascara.

Spørsmål 6: Hva er din favorittfarge?
Vanskelig valg, men det må bli blå! Ellers er gammelrosa er favoritt om dagen, nydelig vårfarge. :)


Spørsmål 7: Hva er din favorittparfyme?
Tribute fra Mary Kay.

Spørsmål 8: Hva er din favorittfilm?
Det må jo bare bli Dirty Dancing. ♥


Spørsmål 9: Hvilket land ville du besøke og hvorfor?
Kunne veldig gjerne tenkt meg å besøke Thailand. Mye på grunn av sol og bad, men også for å oppleve kulturen, maten og selvsagt shoppe. :)


Spørsmål 10: Fem ting du alltid har i vesken din?
IPhone, almanakken min, lommebok, nøkler og en penn.

Så skal jeg gi awarden videre til 10 andre bloggere, og det er ikke alltid like lett. Denne gangen har jeg valgt disse flotte bloggerne:
Lisje Astrid`s Husblogg
Fru Rosas hjem
Trines Gleder
Villa Greve
nummer ni
Drømmer om drømmehuset
Det bittelille huset
Cecilies Lykke
Charm
Har en drøm...

Håper dere har hatt en fin helg så langt! Her har vi kost oss ute i strålende sol i hele dag, herlig! Satser på like fint vær i morgen! :)

4 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Så koselig award du har fått da! Morsomt å få vite mer om deg, dirty dancing er en super film, blir aldri lei :)

    Nyt resten av helgen,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Tusen ♥ takk!

    Kjekt å lese/vite meir om deg:)

    Likte lillebror sitt rom veeeeeeldig godt!
    Utruleg fint♥

    Nyt resten av helga.

    KLem frå Astrid

    SvarSlett
  3. Tusen takk, kjempestas!!
    :)

    Husker jeg syntes det var forferdelig den gangen jeg slutta å jobbe i klesbutikk, plutselig ble alle klær så innmari dyre.. ;)

    Ha en like fin søndag, sola skinner og det ser ut til bli en kjempefin dag!
    :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med award;)
    Det ble en ny verden å slutte i klesbutikk. Alt var sååå dyrt:p:p Blir fort godt vant;)
    Ha en super søndag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg, det setter jeg stor pris på! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...